Ultralyd

Rosita

Betatt av forumet
Kanskje det samme spørsmålet ligger her inne en plass...
men, får ikke mannen være med på ultralyd i disse tider?:confused: noen som vet?

Det kan virke som at det er forskjellig praksis fra sted til sted. Har hørt om fler som har fått med mannen inn, men også hørt om en del som har måtte gå alene.

men, får ikke mannen være med på ultralyd i disse tider?:confused: noen som vet?
Ulik praksis tror jeg. Jeg skal på Jordmorklinikken på Majorstua i Oslo, og der får man ha med seg en ledsager. De endra reglene to dager etter at jeg hadde bestilt- var strengere da jeg bestilte, så gjett om jeg ble letta. Vil jo veldig gjerne ha med pappa'n! Idag er det litt over to uker til vi skal, på det som antakelig er 8+5, hvis beregningene mine stemmer. Skal til legen 8+1, så kanskje det er endring da.

Her i Tromsø har man lov å ta med 1 person, heldigvis! :happy: Tror det varierer veldig fra plass til plass ja!

Edit: nå kom det SMS om at partner kan bli med :joyful:

Sto i SMSen fra Spiren i Trondheim at det ikke var lov med ledsager så jeg må dra alene. Men det var 1 uke siden og jeg skal på UL neste uke så jeg tenker å ringe først for å dobbeltsjekke da ting endres raskt :)

Last edited:
Har bestilt privat, men så ut som ledsager var lov, men ikke barn!

Kanskje det er litt ulikt rundt omkring. Var inne på noen sykehus sider, der det står at partner ikke får være med. Kanskje de bare er sene med å oppdatere:bored:
Jeg skal over helgen på tidlig ultralyd, vaginalt. Helt ærlig, mannen min behøver ikke å være med på den:p

Back
Topp