Ultralyd

Maria0417

Betatt av forumet
*MIA*
*Aprilbaby 2018*
Da er dagen endelig kommet for ultralyd og få svar på duotesten. Åh, jeg er så nervøs! Tenk om ikke alt er bra med bamsemumsen der inne... har to barn fra før og det føles nesten for godt til å være sant at vi skal få tre friske barn uten noen spontanaborter eller noe[emoji1348] Måtte bare få det ut mens jeg venter[emoji28]
 
Så spennende! Masse lykke til, vil tro alt er fint med lille inni der [emoji173]️
 
Da er dagen endelig kommet for ultralyd og få svar på duotesten. Åh, jeg er så nervøs! Tenk om ikke alt er bra med bamsemumsen der inne... har to barn fra før og det føles nesten for godt til å være sant at vi skal få tre friske barn uten noen spontanaborter eller noe[emoji1348] Måtte bare få det ut mens jeg venter[emoji28]

Masse lykke til! Jeg vet hvordan du har det. Jeg har også to barn fra før, og har vært til duotest denne gangen. Utrolig nervepirrende, men SÅ stas med ul når man har kommet såpass langt. Det er jo et minimenneske! [emoji4] Husk å oppdatere oss! [emoji6]
 
Jeg føler meg SÅ utrolig heldig akkurat nå! Alt bra med mini[emoji177] To armer, to bein, to hjernehalvdeler, fire hjertekammer, to nyrer, magesekk, urinblære, to arterier i navlestrengen og mange flere ting akkurat som det skal være. Duotesten viser VELDIG lav risiko for kromosomfeil. FY søren så letta jeg er[emoji2][emoji1319][emoji173][emoji1348]
 
Så bra! [emoji4] Da er det bare å senke skuldrene og forsøke å nyte resten av svangerskapet. [emoji4] Sa de noe om kjønn btw? Vi spurte ikke da vi var på st. Olavs, men hun dama som tok ultralyd antydet noe likevel. [emoji85]
 
Så glad på dine vegne[emoji4]
 
Så bra! [emoji4] Da er det bare å senke skuldrene og forsøke å nyte resten av svangerskapet. [emoji4] Sa de noe om kjønn btw? Vi spurte ikke da vi var på st. Olavs, men hun dama som tok ultralyd antydet noe likevel. [emoji85]

Sa ikke noe om kjønn. Mini danset rundt omkring og hun hadde nok med å finne riktig vinkel for målene hun skulle ta, så jeg spurte ikke heller[emoji1] Men jeg er sikker på det er en jente jeg da[emoji4] St.Olavs vi går hos også forresten[emoji1360]
 
Back
Topp