Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
herlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er en bildetråd, bedre å stille spørsmål inne på forumetHar et spørsmål her , stemmer det at det er kun fastlegen som bestiller ultralyd ? Har første time til jordmor i uke 13, å skal ikke til legen før det .. må jeg da bestille til legen også ?
tenker du på OUL? Den og fødeplass tror jeg JM også kan bestille, ift TUL så er jeg usikker.Har et spørsmål her , stemmer det at det er kun fastlegen som bestiller ultralyd ? Har første time til jordmor i uke 13, å skal ikke til legen før det .. må jeg da bestille til legen også ?
Oul er det vanlig ultralyd ? Er ikke så inne på de forkortelsene , tili ultralyd har jeg ikke tenkt å tatenker du på OUL? Den og fødeplass tror jeg JM også kan bestille, ift TUL så er jeg usikker.
Beklager , så det først nåDette er en bildetråd, bedre å stille spørsmål inne på forumet
Her vil vi bare ha bilder
OUL = ordinær UL = "den vanlige" ja, som man får tilbud om på fødestedet omkring 18 uker.Oul er det vanlig ultralyd ? Er ikke så inne på de forkortelsene , tili ultralyd har jeg ikke tenkt å ta
Så herlig! gratulerer.Vis vedlegget 204685 var på ultralyd i går. 9+2 veldig stas å se den lille <3
Så herlige bilder! Gratulerer med tolv uker!
Tusen takkSå herlige bilder! Gratulerer med tolv uker!