Ultralyd

godtemomsen

Lykkelig ventende <3
I går var jeg til jormor(uke 15+4) for å sjekke blødningene jeg har hatt de siste 3 ukene. Ingen forandring med blødningene og hematomet er inni der fremdeles. Like stort og like blødende:( men alt er bra med den lille som viste seg å være en jente, til eldstebrors største glede. Der tok min magefølelse feil denne gang gitt, men men en kjempe kjekk nyhet, spesielt med to gutter fra før :) så blir utrolig kjekt med fargebytte:)
Der ut som om hun har det riktig så komfortabelt der hun ligger å koser seg oppå blødningen :) og sjekk de lange beina:)

ImageUploadedByBV Forum1461915444.299581.jpg

Last edited:
I går var jeg til jormor(uke 15+4) for å sjekke blødningene jeg har hatt de siste 3 ukene. Ingen forandring med blødningene og hematomet er inni der fremdeles. Like stort og like blødende:( men alt er bra med den lille som viste seg å være en jente, til eldstebrors største glede. Der tok min magefølelse feil denne gang gitt, men men en kjempe kjekk nyhet, spesielt med to gutter fra før :) så blir utrolig kjekt med fargebytte:)
Der ut som om hun har det riktig så komfortabelt der hun ligger å koser seg oppå blødningen :) og sjekk de lange beina:)

Vis vedlegget 174406
Godt at alt er bra tross blødninger! Blir sikkert koselig å kjøpe inn søte kjoler etterhvert ;)
Å så lange ben ja! :D

Gratulerer med en liten jente :D
Sa de noe om videre gang i forhold til hemotomet da? :)
Takk:) ja får inntil videre oppfølging hver uke frem mot oul i slutten på mai. Det er for å ta målinger av blodansamlingen for å sjekke om den har vokst eller krympet.

Godt alt er bra med lille jenta ❤ håper virkelig at hematomet blir mindre snart så du får mindre å bekymre deg for.
Fikk du ny time?

Godt alt er bra med lille jenta ❤ håper virkelig at hematomet blir mindre snart så du får mindre å bekymre deg for.
Fikk du ny time?
Ja det håper jeg og at det gjør så jeg kan slippe disse bekymringene :)

Fikk ny time ja:)

Gratulerer så mye! Så flott bilde også :D
Godt du får god oppfølging!

Gratulere med jente. lange flott ben ja

Da får du fortsette å avlyde :) har du tatt det helt med ro og ingen tunge løft osv sidde sist da?
Har tatt det så med ro, at om jeg ligger mer nå er jeg redd jeg og sofaen blir ett :)

Så flott at alt står bra til med lille jenta :-)

Vis vedlegget 174406
Så fint bilde! Håper blødningene stopper snart:)

Back
Topp