Ultralyd

Så moro! :D Jeg fikk også vite i uke 13 sist, og det stemte at det var en gutt ;)

Ja, jeg tror selv at det stemmer ;) Han forklarte forskjellen på gutter og jenter, og viste meg hvordan en jente ville sett ut. Ikke store forskjellen! Men det var noe som stod rett opp, med en bitteliten pose under, så han var rimelig sikker ;) Men det er hyggelig. Da får vi en av hver! :D

Jeg var på ultralyd i dag. Ble satt frem fra 12+5 til 13+2, og det viser seg at det er en gutt som bor inni magen min! Frisk og rask og alt så veldig veldig fint ut! :) Så nå er neste kontroll i uke 28/29. Da er det fostervannskontroll, siden jeg hadde for lite fostervann sist svangerskap. Skal også bli fulgt opp siden jeg har nedpress allerede. Morkaken ligger foran, men kommer ikke til å være til hinder under fødselen. Den ligger sånn til at den trekker seg oppover. Jeg er 100 kg lettere i dag!
Så godt å høre at alt er fint.
Jeg glemte å nevne det med nedpress da jeg var hos jordmor i går, men har egentlig ikke kjent noe til det den siste tiden. Lite fostervann er jeg og bekjent med, eldste ble satt i gang en uke før termin pga det og at hun var så lita. Andremann hadde blitt igangsatt fire dager over termin dersom han ikke hadde kommet av seg selv dagen etter termin. :)

Back
Topp