Ultralyd :)

Stinemor:)

Blir kjent med forumet
Da har vi vært på den ordinære ultralyden. alt så veldig bra ut, og vi får en liten gutt:dummy: vi har tre jenter fra før. så dette blir veldig spennende:D jeg ble satt frem. og den nye terminen er den 29 okt. håper det er greit jeg blir her inne for det, da jeg helt sikkert kommer til å gå på overtid. gjort det med alle tre :) alle testene jeg tok stemte med gutt på meg hehe, både ringtest, det kinesiske fødselskartet. og en test jeg kjøpte fra USA:D veldig morro:p

Da har vi vært på den ordinære ultralyden. alt så veldig bra ut, og vi får en liten gutt:dummy: vi har tre jenter fra før. så dette blir veldig spennende:D jeg ble satt frem. og den nye terminen er den 29 okt. håper det er greit jeg blir her inne for det, da jeg helt sikkert kommer til å gå på overtid. gjort det med alle tre :) alle testene jeg tok stemte med gutt på meg hehe, både ringtest, det kinesiske fødselskartet. og en test jeg kjøpte fra USA:D veldig morro:p
Kinesisk fødselskart og ringtest hvordan virker det ? Høres morsomt ut! :-)

Gratulerer med en gutt:) Her sier de fleste kjerringrådtestene gutt, men mageform og hjertelyden tilsier jente.. Spent! Ul 18/6:)

Gratulerer med liten gutt og gjennomført oul :)

Gratulerer så masse!!

Gratulere:)

Kinesisk fødselskart og ringtest hvordan virker det ? Høres morsomt ut! :-)

Kinesisk fødselskart er det bare til å søke på Google. :) Ringtesten er at du tar et hårstrå fra hodet ditt, for å så tre en gullring gjennom. Så holder du sammen endene på hårstrået sånn at ringen henger ned. Så må du holde det helt i ro over magen din. Hvis den da begynner å gå i sirkler er det en jente, og hvis den går frem og tilbake er det en gutt :)

Gratulerer med overstått oul og frisk liten babygutt :)

Gratulerer! :D kos med en gutt også ;) han blir sikkert tatt godt vare på av søstrene sine :)

tusen takk alle sammen :happy: veldig fornøyd både store og små her hjemme med en liten bror på vei. Blir deilig med noen andre farger en rosa:D. Hehe, ja han blir nok godt tatt vare på av søstrene sine Bergenbaby2015 ;)

Back
Topp