Ultralyd :)

Meliz

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Hei alle sammen , har ikke vært her inne nå på en liten evighet fordi jeg merket at jeg ble mer redd for at noe skulle gå galt når jeg så folk forsvant fra gruppen osv .. Men i dag var jeg på ul og allt sto bare bra til , den lille krabaten beveget seg heftig og hjerte slo i hele 179 slag i minuttet :D så føler ikke jeg har noen grunn til å uro meg lengre for at noe skal gå galt , ble bare flyttet en dag tilbake i følge han så er 9+1 i dag :) ❤️ImageUploadedByBV Forum1430409412.514626.jpgImageUploadedByBV Forum1430409428.705971.jpg

Last edited:
Så herlig når man får se liv:) Gratulerer!

Herlig ☺ eg var på ul i uke 7 å så bankene hjerte ❤ de vokser jammen fort i løpet av 2 uker!

Eg ska på UL igjen 29/5, gleder meg ☺ like facinerendes med nr 3

Så herlig! Må være godt å føle litt mer ro etter å ha fått sett den lille :)

Hei alle sammen , har ikke vært her inne nå på en liten evighet fordi jeg merket at jeg ble mer redd for at noe skulle gå galt når jeg så folk forsvant fra gruppen osv .. Men i dag var jeg på ul og allt sto bare bra til , den lille krabaten beveget seg heftig og hjerte slo i hele 179 slag i minuttet :D så føler ikke jeg har noen grunn til å uro meg lengre for at noe skal gå galt , ble bare flyttet en dag tilbake i følge han så er 9+1 i dag :) ❤️Vis vedlegget 115101Vis vedlegget 115102

For en søt liten spire <3

Back
Topp