Ultralyd

Løvemamma88

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Hei!
Flere som har fått time til OUL? Jeg lurer på en ting, bruker man å være på ultralyd samme plass som man skal føde på? Fikk time i posten idag, men søkte om sykehusplass idag. Bor i Oslo, så her har vi to sykehus å føde på.

Jeg fikk det i dag jeg fikk på det sykehuset jeg skal føde på, bare en annen avdeling i nabobyen tror jeg. I hvilken uke fikk du time?

Jeg har fått time i uke 19. Hva med deg? Søkte om fødeplass idag, så vet ikke hvor jeg har fått plass enda.

Jeg fikk time i uke 19/20. Jeg har ikke søkt om fødeplass enda, men regner med det blir her:)

Jeg fikk time til oul m bekreftelse på fødeplass i samme brev. Rikshospitalet.

Jeg har fått time til oul på Ullevål, og det er der jeg også har fått fødeplass

Så rart....hvordan vet de at du er gravid, Løvemamma?? Nesten litt skummelt :P

Så rart....hvordan vet de at du er gravid, Løvemamma?? Nesten litt skummelt :p

Tror fastlegen sendte inn en hendvisning da jeg var hos henne i uke 6, men søkte ikke om fødeplass før i går. Skal på OUL på Rikshospitalet, men har søkt om fødeplass på Ullevål. Tenkte ikke at jeg kunne søke Rikshospitalet som fødeplass.

Tror fastlegen sendte inn en hendvisning da jeg var hos henne i uke 6, men søkte ikke om fødeplass før i går. Skal på OUL på Rikshospitalet, men har søkt om fødeplass på Ullevål. Tenkte ikke at jeg kunne søke Rikshospitalet som fødeplass.

Men henvisning på hva? Om jeg kan spørre.... Man får jo ikke time til OUL med mindre man har søkt om fødeplass, i hvertfall i Oslo. Kan absolutt søke om fødeplass på Riksen, de har bare mindre antall plasser, spes til friske kvinner.
Men med det sagt så kan man alltids ombestemme seg og har de fremdeles plass på Ullevål så får du jo den :)

Men henvisning på hva? Om jeg kan spørre.... Man får jo ikke time til OUL med mindre man har søkt om fødeplass, i hvertfall i Oslo. Kan absolutt søke om fødeplass på Riksen, de har bare mindre antall plasser, spes til friske kvinner.
Men med det sagt så kan man alltids ombestemme seg og har de fremdeles plass på Ullevål så får du jo den :)
Var noen som skrev at de hadde fått avslag på Ullevål.. :o

Var noen som skrev at de hadde fått avslag på Ullevål.. :eek:

Har fått det med meg og vet at det er stor pågang der, tidlig. Søkte tidlig selv og fikk heldigvis plass med menstermin 31. aug. Selv om EL termin ikke er før 6. sep... Men det var også derfor jeg skrev "dersom de fremdeles har plass"...kan jo hende det er et smutthull i forhold til terminen hennes :)

Har fått det med meg og vet at det er stor pågang der, tidlig. Søkte tidlig selv og fikk heldigvis plass med menstermin 31. aug. Selv om EL termin ikke er før 6. sep... Men det var også derfor jeg skrev "dersom de fremdeles har plass"...kan jo hende det er et smutthull i forhold til terminen hennes :)
Men hvis det er få plasser på riksen ender jeg vel opp på ahus da.. Herre.. :p

Back
Topp