Ultralyd

EserehT

Gift med forumet
da bestilte jeg meg time til ultralyd i morgen. Blir gal av å lese om MA og trur at det sikkert har hendt meg og
For å berolige meg selv måtte det bli slik. Fler som tenker slik?

• Liker
Reactions: VeL
Vet ikke hva jeg tenker jeg? I det ene øyeblikket er jeg redd og i det andre er jeg ikke. Sliter slik med kvalme og oppkast så vil tru at alt er bra. Men skal på ul 15.januar. For å se at alt er bra.

Ok får bare krysse fingra for at alt er bra i morra. Jordmor 12/1 så da blir det kontroller regelmessig på sykehus etter det

Har jo ømme pupper og kvalme jeg og men det kunne man ha selv om det har skjedd en MA sto det

Enig! Jeg er kronisk beskymret, og tok første ul i uke7, dette var utvendig og Jm så lite.. Fikk.ny to uker senere, da skulle jeg vært 9+4 men hun mente fosteret var målt til like over 8! Har ny time torsdag!! Så spent! Men har hørt det er ganske safe om du har sett et bankende hjerte i uke 8. Vil torsdag være 12+5 i følge menstertermin :)

Herregud for en natt, sovet så urolig og våknet før halv seks i dag :dead:
Gruer meg til ultralyden i dag, time nå 8.35.
Kryss fingre og alt dere har for meg ;)

Så ett bankende hjerte i uke 8 men jeg oppdaterer dere når jeg er ferdig:):)
lykke til i dag:)
er også bekymret for ma da jeg tror jeg ikke kjenner livmoren,og det er lenge siden forrige ul...

håper på koselig innlegg her ;)

Hei jenter:)

Her er det bare gode nyheter å komme med:love017
Lille baby hadde det helt fint, turna og kosa seg❤️
Han trudde han så en tut men var ikke sikker så det blir spennende å se. 1 time med ultralyd og forklaringer. Fantastisk lege:Heartred
Alt så strålende ut og ble flytta frem 4 dager:love7
12+5 i dag

Hei jenter:)

Her er det bare gode nyheter å komme med:love017
Lille baby hadde det helt fint, turna og kosa seg❤️
Han trudde han så en tut men var ikke sikker så det blir spennende å se. 1 time med ultralyd og forklaringer. Fantastisk lege:Heartred
Alt så strålende ut og ble flytta frem 4 dager:love7
12+5 i dag
så fantastisk :) spennende på oul da ;)
hvor var du på ul?

Back
Topp