Ultralyd

kroll

Blir kjent med forumet
Hei.
Jeg lurer på hva dere anbefaler når det gjelder privat ultralyd. Jeg er så nyskjerrig på kjønnet til den lille i magen.
Når mener dere jeg skal dra på ultralyd? Skal jeg dra på 2D eller 3D?
Jeg er i uke 20+2 idag, og var på rutineultralyd for noen uker siden, men da ville ikke den lille vise kjønn.. Klarer ikke å vente helt til januar med å finne ut kjønn, jeg vil strikke babyklær nå!
Håper noen kan hjelpe :)

Hei.
Jeg lurer på hva dere anbefaler når det gjelder privat ultralyd. Jeg er så nyskjerrig på kjønnet til den lille i magen.
Når mener dere jeg skal dra på ultralyd? Skal jeg dra på 2D eller 3D?
Jeg er i uke 20+2 idag, og var på rutineultralyd for noen uker siden, men da ville ikke den lille vise kjønn.. Klarer ikke å vente helt til januar med å finne ut kjønn, jeg vil strikke babyklær nå!
Håper noen kan hjelpe :)
Var på privat ul i uke 13 og 17, der hun ikke kunne se kjønn. På oul fikk vi se ei jente, jordmora på sykehuset fortalte også at 3D er best etter uke 25-26, i tillegg til at kjønn er lettere å se på 2D. Så var jeg deg ville jeg gått for vanlig 2D å håpe å få se kjønn :)
Lykke til :)

Jeg ville også tatt 2D, og bare gjordt det med en gang !! Er så deilig når du vet kjønnet, liksom mye lettere å planlegge alt da :-)

Skal ha 3D lørdag denne uken, da er jeg 23+1. Sto når jeg bestilte at de gjorde de fra og med uke 23. Er ikke for kjønn vi skal da, men for at sambo skal få se da han var bortreist når jeg var på oul

jeg hadde ikke klart å vente så jeg hadde nok bestilt 2d ultralyd med en gang. her har vi jevnlige ulralyder for å følge med på livmorhalsen min, så da får vi sniktittet på lillebror i 2d. men skal likevel bestille 3d ultralyd privat, bare for å se :)

Var på 3D i uke 11:) skal igjen i uke 25-26 da jeg ble anbefalt det for å sjekke vekst siden jeg skal på sykehuset i uke 28:) ellers hadde jeg venta med 3D til uke 28-31 det er da de anbefaler å gå for å få best bilder:)

Back
Topp