Ultralyd?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Føler det er så mange av oss som har vært på ul allerede og mange som har blitt mindre kloke etter ul ;) så det jeg tenkte nå, var at vi kan lage en tråd med hva man så på Ultralyden, og hvor langt man var på vei. På den måten kan det være at mange blir litt beroliget :)

TuMmY LoVe

Var vel 7+1 og da så vi noe som så ut som ei bønne med et sterkt bankende hjerte. For nok se om 14 dager også. Da er jeg 10 uker. Da ser det vel ut som et menneske :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal til ul på onsdag, da er jeg 10+0. Kan komme med litt info da :)

Når jeg var på ul spurte hun om jeg følte meg gravid, nei sa jeg. Vært i ganske god form, og var kjempe bekymra. Jeg trodde jeg var ca 11 uker. Tok innvendig ul, så sa hun, ja se her er det en liten baby. Å der så neg er arm som gikk opp hehe. Alt så fint ut, målte og kikket. Ble satt tilbake en uke, så var ca 10 på ul da. Her er hva vi så, ganske dårlig bildet. :)
Veldig lykkelig etterpå. ImageUploadedByBV Forum1410168401.951283.jpg

Excuse me- damn that autocorrect.

Jeg var 9+3 da jeg var på ul, og var også litt redd i forhold til at jeg var i så fin form. Men alt så bra ut. Vi så tydelig små hender og føtter, til og med antydning til fingre <3 Og h*n rørte mye på seg. Målte også hjertefrekvensen, og den lå på noe og 170 ( om jeg ikke husker feil...? ) som var normalt rundt den tiden. :D Skal tilbake om ca 14 dager, bare for å se om alt ser bra ut! :D

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Jeg så kun plommesekken i uke 6+0.
Hjerteslag og en liten bønne i uke 7+2.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

7+5
Så ut som en lekebil :p
En bønnekropp med 4 små utstikkere.

ultralyd.jpg Var på første ultralyd idag :-) 9 uker og 6 dager. Fikk se sprellende armer og ben, bankende hjerte, og legen mente den suttet på tommelen ;p den målte 3,2 cm og legen mente den var akkurat så gammel som vi trodde.

Vedlegg

• ultralyd.jpg
    ultralyd.jpg
    145,5 KB · Visninger: 36
10+4 og første ul i dag. Så en liten minibaby som turna rundt der inne. Tok først ul utvendig men fikk så dårlige målinger så tok innvendig også. Fikk se lille i 3D også. Blir så fascinert av hvor mye som er utviklet. Til tross for sine 3,7 cm. Ikke store saken:p så tydelig fingre og tær. tilbake om 2 uker for å se at tarmene er trekt seg tilbake.

10+4 og første ul i dag. Så en liten minibaby som turna rundt der inne. Tok først ul utvendig men fikk så dårlige målinger så tok innvendig også. Fikk se lille i 3D også. Blir så fascinert av hvor mye som er utviklet. Til tross for sine 3,7 cm. Ikke store saken:p så tydelig fingre og tær. tilbake om 2 uker for å se at tarmene er trekt seg tilbake.
Er det noen grunn for at dere skal sjekke tarmene?

TuMmY LoVe

Jeg var på UL i 7+4 og så noe som så ut som en bønne med et bankende hjerte, det var innvendig. Var på ny innvendig UL nøyaktig 2 uker etterpå og så store forandringer :) Da så vi hodet, antydning til små armer og bein og et bankende hjerte. Gøy å se så store forandringer på så kort tid :) Skal tilbake i uke 13 :)

Er det noen grunn for at dere skal sjekke tarmene?

TuMmY LoVe

Nei, var Legen som ville sjekke at utviklingen gikk riktig for seg. Sa ikke noe mer enn det egentlig. Såh, Ikke meg imot å hilse på den lille igjen, ei heller få tett oppfølging. Hurra for dyktige leger ; )

Nei, var Legen som ville sjekke at utviklingen gikk riktig for seg. Sa ikke noe mer enn det egentlig. Såh, Ikke meg imot å hilse på den lille igjen, ei heller få tett oppfølging. Hurra for dyktige leger ; )
Så alright da :)

TuMmY LoVe

Jeg var i uke 7+4, så en liten bønne på 12,5 mm med et bankede hjerte og alt så bra ut :)

Vi var 6+4 og da så vi et liiite knøtt på 0,55 cm med et hjerte som slo. Vi skulle primært for å sjekke at det hadde satt seg på riktig plass siden jeg hadde en exu i fjor.

Var 8+2, så da noe som lignet på en liten kylling. Med et hjerte som dunket <3

Var 5+4 forrige gang. Da så vi en liten bønne med bankende hjerte. Fikk beskjed om at hjertet måtte ha begynt å slå den dagen, for hun hadde aldri sett et hjerte slå så tidlig ;) Da var snuppa 2mm

Back
Topp