Ultralyd :)

Trultemor87

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hadde OUL i går og fikk bekreftet det jeg trodde. Det blir en jente :D Storebror ble strålende fornøyd med at vi skal få en jente til i hus så jeg slipper å være eneste jenta;)

Alt så veldig fint ut og legen var fornøyd. Fikk ingen bilder og fikk nesten ikke se bebisen så ble ganskje skuffet. Han tok de målene han skulle og thats it. Fant ut at vi ønsker å betale for en privat ultralyd om noen uke så vi får sett litt mer. Noen som har vært til privat ultralyd i Sandefjord eller Tønsberg som har noen å anbefale?

Ville ventet til uke 26-28 å tatt 3D hos kvinnedoktoren i tbg.. Det blir så innmari fine bilder? Og de er kjempehyggelige og flinke!:D
Gratulerer med en frøken i magen :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Gratulerer med jente :-) så dumt det ble en dårlig opplevelse, men blir spennende med 3d da :-)

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Hva er ca pris hos kvinnwdoktoren da? Ja syns det var synd vi ikke fikk sett mer, men det viktigste er jo at alt er i orden:) Også får vi en unnskyldning for å ta en kikk til på lillemor ;) <3

Kjenner til den. Hadde dårlig opplevelse selv. Eneste trøst er de 3 bildene jeg fikk med meg... Så skulle gjerne tatt det på nytt igjen. Men hva ligger prisene på for tiden? Finner jo ingenting under 1200 og for 6 år siden var det så lavt som 800 enkelte steder...

Grattis med jenta. Kjedelig at det ble en kjip opplevelse.
Har tidligere selv hatt priv ul og gode erfaringer med det, så anbefales!

Termin januar 2015

Er så kjedelig når det blir sånn. Dumme legen kunne hvertfall gitt oss ett bilde eller to. Det blir garantert privat ultralyd ja:) Har ikke undersøkt prisene her jeg bor enda, men i Trondheim ligger det hvetfall på mellom 1000-1600 kr. Betalte 1000 kr for tidlig ultralyd der, men ble dyrere etter uke 12... de vet da og ta seg betalt...

Back
Topp