Ultralyd ;)

CarroBBarro

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Da ble det ultralyd til Tirsdag:) er bare 5+2 så kan nok ikke se så mye, men har vært gravid utenfor livmora for 3 mnd siden, så er igrunn bare for å se om alt er greit! Er litt redd, men samtidig føler jeg meg ganske sikker på att alt er bra, har en god følelse og masse symptomer!!:)
Noen andre som har vært på tidlig ultralyd?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da ble det ultralyd til Tirsdag:) er bare 5+2 så kan nok ikke se så mye, men har vært gravid utenfor livmora for 3 mnd siden, så er igrunn bare for å se om alt er greit! Er litt redd, men samtidig føler jeg meg ganske sikker på att alt er bra, har en god følelse og masse symptomer!!:)
Noen andre som har vært på tidlig ultralyd?:)

Lykke til, blir spennende :)

TuMmY LoVe

Så spennende!!;) jeg var på ultralyd forrige onsdag når jeg var 6+0, hun mente jeg var kortere på vei, så skal tilbake på fredag bare for å se hvordan det går..

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Så spennende!!;) jeg var på ultralyd forrige onsdag når jeg var 6+0, hun mente jeg var kortere på vei, så skal tilbake på fredag bare for å se hvordan det går..

<3 Gutt 04.02.12 <3
Veldig spennende, tenker ikke på noe annet :p da må du oppdatere, lykke til :)

Veldig spennende, tenker ikke på noe annet :p da må du oppdatere, lykke til :)

Tusen takk;) det skal jeg;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Var på tidlig ultralyd på fredag, var da 6+6. Han trodde jeg var en uke kortere, men får ikke det helt til å stemme i hodet mitt :) Så skal tilbake når han er tilbake fra ferie om 2 uker :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp