Ultralyd

Funnyt

Betatt av forumet
I dag fikk jeg time i posten fra sykehuset til ultralyd, men kan ikke den dagen...:( fikk time når jeg er 8 +4 og kan ikke før jeg er 9+1 og da kan ikke mannen for han har vakt i jobben sin...:( vil lissom ikke drøye lenger for har litt redsel i dette svangerskapet og trenger å trygge meg selv. Selv om jeg så liv i uke 6+4. Æsj har ikke lyst til å flytte timen, men kan ikke ta den da......

Kan du ikke gå uten mannen da? Jeg hadde ordinær ul med yngste mens mannen var offshore. Min mor var med i stedet og hun var kjempeglad for å få være med på det.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Håper å få til tidl ul før/rundt uke 12. Sambo med turnus jobb, så han er birte på på-periode, og kommer ikke før ca uke 13. Da har han nok ikke anledning til å være med, men det går bra det og:)

♡02.03.2015♡

Det er bare det at jeg har mistet en gang og er livredd for å ikke se et hjerte som dunker:(

Kan du ikke ta en venninne med deg?

Sent from my iPhone using BV Forum

Mannen min er også bortreist når jeg har fått time til ul. Har spurt ei venninne om hun kan bli med :) Er også livredd da jeg har mistet to ganger, men prøver å ikke ta sorgene på forskudd og tenker at det blir helt fantastisk å ringe mannen med gode nyheter :)

I mitt forrige svangerskap var jeg på en haug med ul uten mannen. Han var kun med på den ordinære :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp