Ultralyd!

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
jeg fikk sånn svangerskapsbok igår hvor det står på uke 10 at nå kan man se på ultralyd om det ventes tvillinger
Jeg trodde man kunne se det mye tidligere enn dette? er det noen som har gått på tidlig ul i Fks uke 6-7 hvor de kun har sett et foster for så og gått på ul ved senere anledning og funnet flere fostere? ... tror ikke jeg har fler inni der altså er bare nyskjerrig ;)
 
Var på ul 8+2 og fikk da beskjed om at det kun var en, tror de kan se det samtidig som de ser hjerte slå. De klarer jo å se om det er ett eller to hjerter som slår :)
 
Var på ul 8+2 og fikk da beskjed om at det kun var en, tror de kan se det samtidig som de ser hjerte slå. De klarer jo å se om det er ett eller to hjerter som slår :)
Det jeg å trodde så syntes det var rart det som stod i boken at man ikke så det før uke 10.. synes jeg har sett flere som har vert på tidlig ul og fått vite de venter flere .. men det har sikker skjedd at noen gynekologer ikke har sett det fordi det enda er så smått og kanskje brukt dårlig tid ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Det jeg å trodde så syntes det var rart det som stod i boken at man ikke så det før uke 10.. synes jeg har sett flere som har vert på tidlig ul og fått vite de venter flere .. men det har sikker skjedd at noen gynekologer ikke har sett det fordi det enda er så smått og kanskje brukt dårlig tid ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Ja det vil jeg tro, de burde ta seg litt lenger tid for å se om det er flere som gjemmer seg der inne :)
 
Hvis det er eneggede tvillinger kan de ligge sånn at det ser ut som en frem til uke 10. Man kan derfor ikke utelukke det før :) Svigerinnen min var på ul i uke 8, og da så det ut som en, og et hjerte som slo. Neste ul i uke 14 var det jammen to, men eneggede kan ligge så bak hverandre at det ikke synes før :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp