ultralyd :)

Suseguri:)

Januar2015❤
Januarskatter 2015
Da var jeg ferdig på ultralyd. Jeg så ett bitte lite hjertet som slo <3 kom nesten ei lita tåre. Jeg som har vært så nervøs. Men alt så bare fint ut :)letta nå ja:) 7+6 målte hun lille magetrollet til <3 slenger med ett bidet av lille reka mi :p:D

Vedlegg

• 2014-05-27 15.03.31.jpg
    2014-05-27 15.03.31.jpg
    571,5 KB · Visninger: 65
Så fantastisk :D Tok du innvendig eller utvendig? Jeg skal i morgen. Gruer og gleder meg :D HÅPER alt er fint!

Så kjekt at det gikk bra! Nå gleder jeg meg masse til min ul imorgen :D .

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Forresten, tar dere med mannen på disse timene eller går alene? Mannen sier det blir litt flaut viss gynekologen skal ta innvendig ul og han er tilstede

Så hærlig :D

Forresten, tar dere med mannen på disse timene eller går alene? Mannen sier det blir litt flaut viss gynekologen skal ta innvendig ul og han er tilstede

Her hadde han litt lyst, men når jeg sa at det ble innvendig, så hadde han mindre lyst :P Og det skjønner jeg :) Han skal få slippe nå :)

Men han skal være med på uke 12 UL :)

Jeg har tatt innvendig hver gang, å sambo er med:)
Ikke flaut i det hele tatt, han står jo ved siden av å ser ikke rett oppi:D

Synes det er veldig greit at han er med i tilfelle det skulle komme dårlige nyheter..

❤️️Termin 4.januar❤️

Da var jeg ferdig på ultralyd. Jeg så ett bitte lite hjertet som slo <3 kom nesten ei lita tåre. Jeg som har vært så nervøs. Men alt så bare fint ut :)letta nå ja:) 7+6 målte hun lille magetrollet til <3 slenger med ett bidet av lille reka mi :p:D
Fine reka❤️

❤️️Termin 4.januar❤️

Jeg har tatt innvendig hver gang, å sambo er med:)
Ikke flaut i det hele tatt, han står jo ved siden av å ser ikke rett oppi:D

Synes det er veldig greit at han er med i tilfelle det skulle komme dårlige nyheter..

❤️️Termin 4.januar❤️

Enig!

05.01.2015 <3

Så moro:) Gratulerer:)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Back
Topp