Ultralyd

Minnie

Betatt av forumet
gikk på puregon i fem dager langt regime med dose på 175 , var på ultralyd på tirsdag hun så seks egg på hver side , hun sa d så bra ut men de er ikke helt på den størrelsen de vil ha dem enda. hun satte meg på puregon 175 tom idag, har ultralyd imorgen igjen.
er det bare jeg som merker at i offentlig så har de skikkelig dårlig tid, hun tok ikke seg tid til å vise meg noe på skjermen, eller bare det å forklare om størrelsene osv ... Man venter såååå lenge på de timene der så bare suser de forbi alt i hastverk for å ta neste.. :/

gleder meg til jeg er FERDIIIG med medisiner , føler meg helt ødelagt, stooor respekt til dere som har gjort dette flere ganger!

forhåpentligvis ser alt bra ut imorgen. Da blir det uttak på mandag . :-D

Har ikke vert hos det offentlige enda, kun første ultralyd, fikk se på skjermen alle gangene. Mine egg kom seg ikke på femar, puregon. Nå har jeg brukt elonva å puregon, å er gravid, så medisinene har mye å si. Er det ditt første forsøk? syns det var litt rart at di ikke økte dosen på puregon siden eggene ikke var store nok. Masse lykke til:)

Det virker som du responderer bra på medisinene da, siden du får så fint antall follikler på såpass lav dose. Det er veldig bra! Jeg synes ikke det er rart at de ikke økte dosen. Jeg holder på med 3. forsøk i det offentlige nå, og har stort sett hatt veldig god erfaring med oppfølgingen. Har fått se på skjermen, og de har forklart - men nå har jeg sikkert spurt mye og da... Men forrige gang hadde jeg en annen lege under ultralyden, og han sa ingenting - så det varierer nok veldig. Mitt råd er å spørre masse, og skriv ned hvis du vet det er noe du lurer på på forhånd - og noter beskjeder du får. Min erfaring er at jeg glemmer alt når det virkelig gjelder, blir totalt sosete i disse situasjonene. Lykke til videre!

Ja er første forsøket mitt nå.
Føler jeg glemmer alle spm som du sier med en gang jeg kommer inn, så blir som regel ganske stille. Skal se å skrive ned alle spm til imorgen , det var et veldig godt råd !

Har ikke peiling med det med medisinene nå.. Prøvd å lese litt men kjenner det blir for mye for meg. Får bare håpe legene vet hva de holder på med ! hun sa hun syntes det så bra ut også så vi får bare se ann hvordan det ser ut imorgen, skal sørge for å notere ned størrelsen på dem også så kommer jg tilbake og oppdaterer. :)

Liten oppdatering:

de er ca 15 mm store nå. De vil ha dem p 17 mm. men blodprøver viste at jeg er overstimulert, så det er viktig at jeg ikke tar mer av puregon. Hun sa at vi da bare måtte følge med på om eggene forhåpentligvis vokser mer av seg selv og at jeg skal inn til ny blodprøve og ultralyd imorgen.
noen som har vært igjennom dette ?
:( er så frustrert , tenk om de ikke vokser av seg selv?

Huff da! Det var leit.. Jeg har ikke opplevd dette, så jeg har dessverre ingen gode råd:-( krysser fingrene for at det ordner seg! God klem.

Back
Topp