Minnie
Betatt av forumet
gikk på puregon i fem dager langt regime med dose på 175 , var på ultralyd på tirsdag hun så seks egg på hver side , hun sa d så bra ut men de er ikke helt på den størrelsen de vil ha dem enda. hun satte meg på puregon 175 tom idag, har ultralyd imorgen igjen.
er det bare jeg som merker at i offentlig så har de skikkelig dårlig tid, hun tok ikke seg tid til å vise meg noe på skjermen, eller bare det å forklare om størrelsene osv ... Man venter såååå lenge på de timene der så bare suser de forbi alt i hastverk for å ta neste.. :/
gleder meg til jeg er FERDIIIG med medisiner , føler meg helt ødelagt, stooor respekt til dere som har gjort dette flere ganger!
forhåpentligvis ser alt bra ut imorgen. Da blir det uttak på mandag . :-D
er det bare jeg som merker at i offentlig så har de skikkelig dårlig tid, hun tok ikke seg tid til å vise meg noe på skjermen, eller bare det å forklare om størrelsene osv ... Man venter såååå lenge på de timene der så bare suser de forbi alt i hastverk for å ta neste.. :/
gleder meg til jeg er FERDIIIG med medisiner , føler meg helt ødelagt, stooor respekt til dere som har gjort dette flere ganger!
forhåpentligvis ser alt bra ut imorgen. Da blir det uttak på mandag . :-D