Ultralyd

Jeg skal om 1.5 uke, da er jeg 8+3.
Har også lyst til å ta en i uke 12-13 og..

Jeg har vært idag, sjekket volvat sine sider og bestemte meg spontant. Skulle egenlig ikke gå før uke 12... Men det var så deilig å få en bekreftelse på liv og se det lille hjertet slå <3 iom at jeg nesten ikke har noen symptomer og en MA bak meg er jeg ganske så nervøs denne gangen.

Jeg skal 22. juli, da er jeg gode 8 uker på vei:) Første baby, første UL.. Det er ikke noe i veien for å ha UL i både uke 8, 12 og 18...?
Jeg var i uke 6, 8, 10, 12, 18, 22 og 24 sist. Pluss enda fler så vil ikke tro det er så farlig med dine tre nei:-)

Tok UL på mandag. 200,-. Skal ta ny UL på tirsdag som kommer... Håper å se hjerte slå... Da er jeg ca 8 uker

Har veeldig lyst, men trur ikke pengboka e helt enig etter huskjøp:/ Her koste d ca 1200 hos en kjempedyktig spesialist. Kjenne æ mæ sjøl rett, klar æ vel ikke å holde mæ unna, mn usikker korsn uke som e mest optimalt? Va i uke 14 sist og d va greit, mn uendelig lenge å vente:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Hadde ul i går <3 skal ha om 3 uker . Og så skal jeg til Rikshospitalet når jeg er 13 uker . Så er det ca 3 ultralyden til med gjevne mellomrom :)

Hadde ikke tenkt å ta tidlig ul, men kjenner jeg nå er så nysgjerrig på om det faktisk er "noe" der, så må ringe og bestille. :)
Sist hadde jeg ul ganske ofte fra og med uke 14. Var med på et prosjekt på ahus, i tillegg til at jeg hadde blødninger og foranliggende morkake.
Skikkelig gøy å kunne snikkikke på huleboeren. :D

Vi skal i uke 12:-)

Jeg var sist gang! Var morro å se den lille "frosken" som spratt rundt!:-p

Men skal ikle på annet en ordinær med mindre jeg blir henvist for noe!

3D var spennende første gang, men er ikke noe jeg føler jeg må denne gang:)

Har lyst, men blir nok ikke før den ordinære. Om det da ikke skulle væra noe spesielt! Sånn er det når man bor et godt stykke unna der de har ultralyd. Sist svangerskap var jeg i uke 10, men det var i USA. Men husker at det var betryggende å se det bankende hjertet og det lille nurket.

Fått time hos gyn i begynnelsen av august, er ca 8-9 uker da. Regner med å bli henvist til sykehuset i uke 12-13 :)

Jeg skal i midten av august, er vel ca. 12 uker da :) var i uke 6 og uke 12 privat sist, godt å få bekreftelse på liv! :D

Back
Topp