Ultralyd

Jeg SKAL på tidlig ul. Har planer om å kreve supertett oppfølging i dette svangerskapet! ;)

Skal på ul i uke 8 jeg. Eller 8+6 så får vi se hvor langt jeg egentlig er kommet. Har to barn fra før og har blitt flytta til begge to på ul. Også på de tidlige ul.

Jeg skal på tirsdag :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal også på tidlig ultralyd! Vi kommer til å bruke privatsykehus :)

Apper <3

Var på tirsdag, da var jeg 7+2. Skal tilbake når jeg er 13uker :-)

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Jeg skal rundt uke 12. Førstemann ble født med leppe-kjeve-ganespalte, så jeg skal be jordmor om henvisning til UL på Nasjonalt senter for fosterdiagnostikk på St. Olavs for å få sjekket dette så tidlig som mulig. Gjorde det med nr 2 også, veldig godt å få vite tidlig om det er spalte, så vi kan forberede oss om det er det. Det er større sjanse for å få flere barn med spalte når man først har fått ett barn med det.

Jeg skal i neste uke eller uka etter, for å finne ut hvor langt jeg er på vei ;-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg var når jeg var 6+1. Skal igjen når jeg er 13+1, gleder meg :)

Mulig vi tar en liten kikk i uke 9/10 også (har en nær bekjent som gjør UL, men er ikke gynekolog, så det blir bare for å se at det er liv)

Jeg skal 22. juli, da er jeg gode 8 uker på vei:) Første baby, første UL.. Det er ikke noe i veien for å ha UL i både uke 8, 12 og 18...?

Skal ta en sniktitt i uke 12 :)

2 små + spire <3

Jeg skal ta ul i uke 10 :) Det var umulig å få time før, for alt var sommerstengt eller fullt opp :(

Jeg betaler 500kr til jordmor i uke 8. Koster 1200 hos lege etter uke 12. Personlig vil jeg helst til lege i uke 12..

Back
Topp