Ultralyd! :)

Frk_Mamma

Spennede tider :)
Fikk i dag time til ordinær Ul 28 august :)
Er da 18 uker!
Har veldig lyst å bestille meg en privat Ul før det, noen av dere som har gjort det?

Var på tidlig UL for 2 uker siden, for å finne ut hvor langt jeg var, og da var jeg kun i uke 8.
Så ikke så mye, men så et lite hjerte som banket i vei :) :)

Kunne så gjerne tenkt meg å "hilse på" før sydenturen i starten av august :)
 
Da ville jeg bestilt så tett opp mot turen som mulig :D Vurderte privat ul her og, men legen mente at det var greit med tidlig ul, så da slapp jeg :)
 
Fått tidlig UL gjennom legen, ellers hadde eg bestillt UL sjølv privat ja :)
 
jeg har ikke fått ul ennå, men har bestilt privat fra jeg var der sist gang og skal inn til hende d.12 aug, meeen føler det er så lenge til.. og da er jeg ut i fra hende som jeg var hos 16 uker på vei :D hadde bestilt privat rett før du skal reise :D
 
Var på privat ul i går, er i uke 12 nå. verdens beste følelse å se det lille nurket ligge der og sprelle med armer og bein!! :) jeg anbefaler det på det varmeste!
 
  • Liker
Reactions: H27
Jeg fikk tidlig UL i uke 9, men så ikke mer enn et bankende hjerte. Så har bestilt privat UL i uke 11, håper å få sett litt mer liv da :) De setter av litt mer tid når det gjøres privat, mer koselig.
 
Var på privat ul når jeg var 11 uker. Ordinær ul i uke 17+?.... 1.august hvertfall :)

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥
 
Bestilte privat UL på onsdag, 3.7. Er da 12++. Har vært på UL tidligere også pga blødninger. OUL skal jeg på når jeg er 17++ :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Da tenker jeg det blir så vi bestiller rundt uke 13 :) Blir veldig koselig å se :)
 
Var på privat ul når jeg var 10+4 og når jeg var 12+3. Er veldig glad for at jeg har vært å sett på nurka! :D
 
Hva koster det egentlig for privat UL? Og hvem tilbyr det eventuelt?
Jeg har ikke vært hos legen enda en gang jeg, (10+1), blir jo helt sjokkert over hvor tidlig folk har hatt ultralyd og slikt, trodde ikke man gjorde dette før tidligst uke 12, men så er jeg ganske fersk på området også da..
 
Jeg har ikke vært på privat ul. Jeg venter på den ordinære som jeg skal på 19 august, og utover det, så vurderer jeg 3D rundt uke 28 denne gangen også :) Aner ikke hva privat ul koster, men er kanskje rundt samme pris som på 3D (er jo privat det også ;) ), og det koster vel mellom 1000 og 1500 tror jeg? :)



- Flittig bruker av app'en ;)
 
Hva koster det egentlig for privat UL? Og hvem tilbyr det eventuelt?
Jeg har ikke vært hos legen enda en gang jeg, (10+1), blir jo helt sjokkert over hvor tidlig folk har hatt ultralyd og slikt, trodde ikke man gjorde dette før tidligst uke 12, men så er jeg ganske fersk på området også da..


Jeg var på en privat klinikk i Tønsberg. så spørs jo hvor du bor hen.. Jeg betalte 1100,- Da sjekka han først hvor mange det var, at de var så store som de burde være, hvor langt jeg egentlig er på vei (blei satt tilbake noen dager i forhold til min regning etter mensen), sjekka nakkefold og nesebein ift downs og andre kromosonfeil.. også fikk jeg høre hjertene! <3 Fikk med meg også bilder :)
 
Vi skal på privat ul i morgen. Betaler 850. Dette er vanlig ul, gleder oss masse!!
 
Da har jeg bestilt time om 2 uker! Er da i uke 12 :) Gledes! Håper alle der ute har en strålende dag :)
 
Jeg skal på oul 19.08, har ikke regnet ut hvor langt jeg er da :p Skal også på ul hos legen 5.aug.. Fikk se bankende hjerte hos legen i uke 9 <3
 
Back
Topp