Ultralyd

Rufsa

Glad i forumet
Skulle helst sett at mannen var hjemme på onsdag og kunne være med på ul, men han er på kurs og da var planen at dette ble noe jeg måtte gjøre alene. Fint det, men tenk så kjedelig å ikke kunne dele gleden over ett bankende hjerte med noen??? Er det ikke liv vil jeg helst ha det for meg selv, men gleden vil jeg gjerne dele.
Så nå skal mamma være med :)
Hvem tar dere med om mannen ikke kan?

Jeg gikk alene jeg, og det gikk helt fint. Mannen skal være med på UL i juli når vi er i uke 12/13.

Det har jeg ikke tenkt over :-( må ha en til å passe snuppa også...

Jeg tror jeg hadde gått alene om ikke kjæresten kunne blitt med. Men som du sier, gøy å ha noen å dele glede med :)

Har en mann som reiser mye, godt å ha noen i bakhånd om det skulle skje noe og han ikke er hjemme :)

Jeg håper så inderlig at mannen kommer hjem fra jobben i Canada før ultralyden. Uansett utfall så vil jeg ha han der. Da vi mistet i fjor hadde jeg en MA, og mannen var med inn på ul, og det var så greit etterpå, for jeg slapp å måtte finne ord på at vi hadde mistet babyen vår. Og denne gangen håper jeg på å få dele gleden av et friskt embryo med et bankende hjerte... :)

Om ikke mannen kan være med, så drar jeg alene... Det vil komme flere sjanser ;)

Vi skal på ul i morgen og da skal mannen være med. Har mistet 5 ganger tidligere og det er godt å ha noen ved sin side. Håper vi denne gangen får se et bankende hjerte og et friskt embryo ;)

Venter vårt første nurk 05.02.14

Sent from my iPhone

Her vil det ikke komme så mange flere forsøk når vi holder på med frys, har kun et forsøk til uten å begynne prosessen helt på ny. Så da er det godt å ha tidlig ul å finne ut hvordan det går :) mannen er første valget, men mamma er en god reserve :)

Vi skal på ul i morgen og da skal mannen være med. Har mistet 5 ganger tidligere og det er godt å ha noen ved sin side. Håper vi denne gangen får se et bankende hjerte og et friskt embryo ;)

Venter vårt første nurk 05.02.14

Sent from my iPhone
Lykke til, håper alt går bra :)

Jeg hadde med ei venninne, men hun satt på venterommet imens jeg var inne. like greit mannen ikke var med siden det var innvendig ul. Ikke så kult å være med på liksom. Han får heller blir med i slutten av august når det er oul..

Jeg hadde med ei venninne, men hun satt på venterommet imens jeg var inne. like greit mannen ikke var med siden det var innvendig ul. Ikke så kult å være med på liksom. Han får heller blir med i slutten av august når det er oul..
de ser jo ingenting av at det er innvendig ul da :) Står godt plassert slik at de ikke ser noe ;)

Back
Topp