Ultralyd

• Trådstarter Trådstarter mrspurple
  • Opprettet Opprettet
M

mrspurple

Guest
Var på ultralyd på Lura i Sandnes, hos 5 jormødre :) kjeeempe opplevelse, annbefales å gå dit på det sterkeste, for dere Som bor i nærheten da :P var akkurat så langt som jeg trodde, 6+3, så da stemmer mens termin. Hun sa det var 6 mm og da er det ifølge et kjema hun har 6+3 uker :) så 6-7 uker sa hun.. :) ble ihvertfall ikke satt tilbake! :D wiiii :)

Så moro :) Fikk du se et bankende hjerte da? <3

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Herlig da :-D tenkte å bestille selv til tidlig :-) blir vel om 1-2 uker her. Siden jeg er 4+5 i dag :-)

Åååå.. var det hos Karin? Fikk dere bilder? :D

Åååå.. jeg skal dit neste uke. Da skal jeg være nøyaktig 6 uker ♡
Ble det utvendig eller innvendig ultralyd? ? ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Var på ultralyd på Lura i Sandnes, hos 5 jormødre :) kjeeempe opplevelse, annbefales å gå dit på det sterkeste, for dere Som bor i nærheten da :p var akkurat så langt som jeg trodde, 6+3, så da stemmer mens termin. Hun sa det var 6 mm og da er det ifølge et kjema hun har 6+3 uker :) så 6-7 uker sa hun.. :) ble ihvertfall ikke satt tilbake! :D wiiii :)
ååå, så gøy :D

Åååå.. var det hos Karin? Fikk dere bilder? :D

Åååå.. jeg skal dit neste uke. Da skal jeg være nøyaktig 6 uker ♡
Ble det utvendig eller innvendig ultralyd? ? ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Ja karin stangeland :) viste seg at a og pappa kjenner henne fra tidligere så det var litt morro det da. Hun prøvde på magen først, men fikk ikke god nok sikt,-sikkert pga mine ekstra kilo :P så hun gikk innvendig for å se bedre :) fikk et bilde med meg, var ikke så mye å se enda, siden det var lite og så nesten ut som den lå å sov på bunnen av livmora, hihi :P ImageUploadedByBV Forum1371818879.635580.jpg

Ja karin stangeland :) viste seg at a og pappa kjenner henne fra tidligere så det var litt morro det da. Hun prøvde på magen først, men fikk ikke god nok sikt,-sikkert pga mine ekstra kilo :P så hun gikk innvendig for å se bedre :) fikk et bilde med meg, var ikke så mye å se enda, siden det var lite og så nesten ut som den lå å sov på bunnen av livmora, hihi :P Vis vedlegget 19392

Ååå.. Så koselig! :D
Gleder meg enda mer ! :):);)

Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014

Der var jeg også i dag, det var en kjempe fin opplevelse. Vi fikk se et stort og godt foster, men ble satt tilbake, så er bare 11+3 nå, så det betyr at jeg har termin 5.Mars. Dette er andre gang jeg får denne terminen, så det blir nok ikke en februar baby på meg...Så da er det bare å takke for meg, så får dere ha lykke til videre :)

Der var jeg også i dag, det var en kjempe fin opplevelse. Vi fikk se et stort og godt foster, men ble satt tilbake, så er bare 11+3 nå, så det betyr at jeg har termin 5.Mars. Dette er andre gang jeg får denne terminen, så det blir nok ikke en februar baby på meg...Så da er det bare å takke for meg, så får dere ha lykke til videre :)

Du får jo lov til å holde en fot inne her for det da ;) kan jo være at knyttet vil ut tidlig :)
Så bra at alt var fint med den lille :)

Du får jo lov til å holde en fot inne her for det da ;) kan jo være at knyttet vil ut tidlig :)
Så bra at alt var fint med den lille :)

Ja, det er sant det, holder en liten fot her inne da :) ja kjekt å se at alt var fint, lå der og sprellet :)

Back
Topp