Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har det på samme måte,eg gleder meg utroligt masse,men kjenner litt til at eg gruer meg og.. Og vere blir det vell nå dagen kommer og vi sitter i venterommet... Har vert sånn med dem andre og
Jeg fikk det med hjertebank og skjelving på venterommet...men når jeg møtte legen så glemte jeg det helt! Men er litt nervepirrende når de skal sjekke alt mulig,,,heldigvis var det en artig lege som skravlet hele tiden og forklarte
Samme her. Spesielt på grunn av alt jeg har vært utsatt for av skumle stoffer fra jobb. Og nå syk i tillegg uten å kunne ta pencillin. Nå trenger jeg ikke mer bekymringer! Går jo oftest bra da! Og som legen sier: det er flest friske barn!
Tenker på de som ikke har visst at de var gravide også jeg da. Går jo bra med de også!
Men, vurderer ultralyd til uka, for å vite mer før ordinær ultralyd. Samtidig er det kanskje ikke heldig med to tette ultralyder heller... Får ikke bestemt meg!
Hadde det ikke vært for at jeg var på ultralyd i uke 13 der alt ble sjekket veldig grundig, hadde jeg vært kjempenervøs nå før den ordinære. Nå er jeg bare litt smånervøs, men gleder meg mest.