Ultralyd......

Dorothy_1

Gift med forumet
Vi skal på ultralyd på Onsdag, Gruer meg litt....
Er det noen som vet om hvordan sjangsen er for at det skal være noe galt...?????
Men gleder meg joh litt også..... [:D]

sjanser for at alt er i den skjønneste orden er veldig stor![:)]

gled deg det er helt utrolig[:)]

Jeg leste i en bok at 3 % av alle babyer har et eller annet som ikke stemmer helt på UL, men da er småting også tatt med. Så sjansen for at det er noe alvorlig galt er veldig liten. Det er i alle fall 97 % sjanse for at alt er helt perfekt!

Jeg gruet meg også veldig til UL, men alt gikk jo fint. Det er som de andre sier, at sjansen for at alt er bra er jo veldig stor. Dessuten får du bare tenke at det hjelper jo egentlig ikke å grue seg. Det gjør jo ingen forandring fra eller til. MEN, jeg vet hvordan du har det altså!

apropo ul,jeg fikk høre at vi ikke bør ta mer en 3 ul i løpet av et svangerskap??det kan være skadelig??

kan dette stemme,har aldrig hørt noen ting fra leger om dette men.[8|]

Her sitter jeg å venter... Skal på Ul kl 0930 og er liksom ubestemt om jeg gleder eller gruer meg. Er vel mest spent! [8|]

sikkert mest spent [:D]

LYKKE TIL [:)]

Jo takk, er nok veldig spent. [:D]
Og i tillegg så reagerer jeg så merkelig hver gang jeg trår inn på sykehuset... Hater den lukta. [:'(]

ja det er en spesiell plass... å merkelig lukt...

ORIGINAL: Stardust

apropo ul,jeg fikk høre at vi ikke bør ta mer en 3 ul i løpet av et svangerskap??det kan være skadelig??

kan dette stemme,har aldrig hørt noen ting fra leger om dette men.[8|]

Jeg vet ingenting om dette egentlig,men jeg tviler sterkt på at dette er tilfelle,for da hadde vel ikke legene tatt så mange Ul på de som blir fulgt opp ekstra?!Jeg synes det høres rart ut..[&:]

Legen min har utstyr som og ta utvendig ultralyd, Jeg har fått det på begge kontrollene vi har vært på der.
Også skal vi joh på den vanlige kontrollen, Da blir det 3, Men legen in har Ikkje nevnt noe som helst om at det kan være farlig med flere.... [:D]

Back
Topp