Ultralyd

Vårmamma

Forelsket i forumet
Hihi, hadde egentlig en skikkelig møkkadag. Møkkavær, kvalm og trøtt og sint på nærbutikken som ikke har ingefær. Men så kom jeg hjem, og i postkassa lå det innkalling til rutineultralyd
Det er riktignok i midten av oktober jeg har time, men huska den gode følelesen da vi fikk vite at alt var bra med storebror for tre år siden. Å som jeg gleder meg.

åååååå...så koselig da :D

Det må jo ha vært kanonkjekt :D Gleder meg til jeg og kanskje får mulighet til det..! 

:D Spennende! ♥

Må vell snart ta kontakt med legen, og få litt slike datoer å se frem imot selv!

Kom plutselig på midten av oktober er jo bare fire-fem uker til. Da er jeg 11-12 uker, det må jo være noe galt... Hadde UL 16.11. med førstemann, og da hadde jeg foreløpig termin to uker tidligerer.., Skal ringe dem i morgen....

Såå koselig! =D det er jo kjempe spennende! Kanskje du er heldig å får en tidlig ordinær ultralyd? =) jeg hadde jublet! =) hihi!

Så herlig :-)

Jeg hadde ringt, for det skal vel tidligst være i uke 18 for at de skal kunne ta alle testene de må....samtidig vil du vel da få en ekstra....såå juble og late som ingenting er også en god ide...

Jeg hadde ringt, for det skal vel tidligst være i uke 18 for at de skal kunne ta alle testene de må....samtidig vil du vel da få en ekstra....såå juble og late som ingenting er også en god ide...

Jeg kommer til å ringe. Hvis jeg later som ingenting, risikererjeg jo at de ikke har tid til meg i riktig uke...

Vårmamma skrev:
Jeg kommer til å ringe. Hvis jeg later som ingenting, risikererjeg jo at de ikke har tid til meg i riktig uke...

Lykke til! =) Håper de sier; oh, det er bra du passer på, du kan heller bare få en ekstra ultralyd, ingen problem! =) hihi!

Back
Topp