Ultralyd

mons11

Andre møte med forumet
Hei alle gravide. På den ordinære ultralyden, så får man som regel vite kjønn. Det jeg lurer på er Kan man stole på dette? Sist gang hadde de rett å de var heller ingen problem for meg som første gang å se en tisselur klart og tydelig. Hehe. Denne gangen spurte jordmor meg hva jeg trodde det ville bli, jeg sa jeg trodde lillebror Da sa hun" det tror ikke jormor, finner neimen ingen tisselur heller". Hva er deres mening? Vet det er lettere å se gutter

Jeg fikk jente forrige gang og da var det ingen problem for dem å se at det var ei jente. Hun så det med en gang hun fikk babyen på skjermen :) 
Men det kan jo skje av de tar feil også da.. :)

Hehe okei, regner med jeg bare ble så overasket siden jeg var sikker på gutt å alle rundt meg sa at jeg kom til å få gutt. Kanskje jeg kan bynne og glede meg over at iløpet av året har jeg to skatter og en av vær <3 merker faktisk stooor forskjell på babyene på ultralyd bildene. ( vet ikke om dette har noe og si)>

Jm kan også ta feil ang. Kjønn. Min veninne ventet en jente. Kan si det slik at overaskelsen var stor da det kom en gutt:-D han var litt rosa de første dagene:-D.

Ja vet det er flere som sier det er lettere vis di får beskjed, for gutt er gutt å det skal godt jøres å ta feil. Bare ble litt sånn hmm siden hun sa at hun klarte virkelig ikke finne noen tisselur.

Venninna mi trudd hu fekk jente etter 4 ul å aill sa d samme....men,ut kom d en gutt, så d e godt mulig å ta feil :o)

Det er nok sikkert mulig å ta feil ja..

I mitt tilfelle spurte jeg jordmoren som gjorde ul på meg, om hvor sikker de var på at jeg hadde en jente i magen. Hun sa at de alltid bruker å si at det ikke er 100% sikkert, men i mitt tilfelle sa hun at hun var 100% sikker :-) Og det var en jente :-)

Back
Topp