Ultralyd

Meemee

Blir kjent med forumet
Idag var jeg og samboeren min på ul, og det viser seg at nr 2 kommer ca 31. Okt.. :-)
 
Gratulerer så utrolig mye  
 
Unskykd meg, ikke for å være slem, men termin 31 okt 2012, funnet ut på ultralyd i begynnelsen av januar, det går jo ikke an engang. barnet blir jo ikke unfanget før i begynnelsen av februar.
 
Hei, ikke at jeg har noe med det, men det er vel veldig tidlig å si at barnet kommer 31 oktober, og at dere har sett det på ultralyd, på da barnet ikke blir unfanget før februar, du har vel ikke tatt feil av måndene?
 


kakkadue skrev:
Hei, ikke at jeg har noe med det, men det er vel veldig tidlig å si at barnet kommer 31 oktober, og at dere har sett det på ultralyd, på da barnet ikke blir unfanget før februar, du har vel ikke tatt feil av måndene?



Det samme tenkte jeg også når jeg leste det, lurer meg på om det gjerne kan være en septemberbaby dette her?  
 
31 september er nok mer riktig regner jeg med :)
 
31 september finnes ikke, må være før, for hvis det skulle være 30 september så hadde barnet vært unfanget igår, må være enda tidligere.Forhåpentligvis  skrevet feil på feil tråd.
 
Må si jeg er litt spent på når denne terminen egentlig er, he he. Uansett, heldiggris som har baby i magen og ønsker henne all lykke videre.
 
emoticon 
 
Hei igjen!! Har ikke vært her på en stund nå jeg, formen har ikke vært på topp.. Men jeg har selvfølgelig skrevet feil :-p hehe.. Jeg har termin i august.. Jeg måtte ringe tilbake til legen og sa det at jeg håper ikke jeg skal gå gravid i 11 mnd :-p han beklaget for at han hadde sagt feil.. Hehe, sånn kan det gåå :-) litt i svima om dagen kan du si..
 
så morro! gratulerer så mye
 
Back
Topp