Ultralyd:-)

missmini

Blir kjent med forumet
Da har jeg fått bestillt mg enn time til tidlig ultralyd den 16 januar:-)
Ville i grunnen hatt tidligere, men jordmoren syntes det var lurest og vente til uke 8, slik at vi va helst sikre på om finne hjerte:-):-)
Gleder meg:-) Har hørt at viss du får se et bankende hjerte i uke 8 så er det 98%s sjangs for at det går bra:-)

Skjønner at du gleder deg :) jeg har 17 januar og da er jeg 9+5 :) gleder neg masse :) skal du alene eller skalnmannen/samboeren din være med?:)

Gled deg :) Jeg var i uke 7+1 og fikk da sett hjerterytmen og den fant hun faktisk med utvendig ultralyd :) helt fantastisk opplevelse!! :)

Jeg har en time hos den private legen min den 5 januar for å snakke litt om medisiner, osv.

Sist graviditet måtte gå på medisiner for å klare å bli gravid og jeg måtte fortsette med dei til jeg var 26 uker på vei og nå går jeg ikke på noen medisiner, men jeg håper alt er fint fordi om.

Hun har en slik invendig/utvendig UL maskin så håper hun tar en titt og at det er et bankende hjerte der inne.
Jeg føler på meg at jeg ikke er så langt på vei som mens dato sier (plar ha sykluser på 50-60 dager), så mulig jeg bare er en 4-5 uker på vei og ikke7-8.
Vist jeg er gravid da, hehehe. Har så vanskelig for å tro det. emoticon

Er selv 8 uker på vei i dag og skal på ul i kveld... Veldig spent!!!
Kjekt med tidlig ul da!!!

Det blir spennende:-) Med tanke på at jeg hadde enn MA i oktober tror jeg at jeg vill samboer skal være med, bare i tilfele alt ikke er som det skal, godt og ha ann me da:-)

Fiduz skrev:
Gled deg :) Jeg var i uke 7+1 og fikk da sett hjerterytmen og den fant hun faktisk med utvendig ultralyd :) helt fantastisk opplevelse!! :)

:-)

Back
Topp