Ultralyd

Lois Lane

Forumet er livet

Da har vi også være på ultralyd. Alt så bra ut med den lille, og helt på slutten ville vi få bekrefte at vi venter en gutt, men det tok vi feil. Blir en jente denne gangen. Klarer ikke helt å tro det, siden vi har tre gutter fra før, men veldig stas. 

Fikk vite på ul i uke 13+2, at det så ut som gutt, men at han ikke kunne si det sikkert så tidlig. Han samme så det veldig tydelig at det var gutt med nr 3. 

Gratulerer så mye med en jente denne gangen da! :)

Tusen takk. 

gratulerer så mye med jente :D kan jeg spørre hvor du er ifra??

Gratulerer med en frisk jente i magen :) \o/

Gratulerer med en frisk jente i magen :) \o/

filiol skrev:
Gratulerer så mye med ei lita tulle i magen! :-) Herlig! :-D

SÅ kjekt Lois Lane at dere har ei jente i vente
Gratulerer så mye <3<3

Gratulerer så mye med vel overstått UL og jente! :-)

Gratulerer med ei lita jente på vei :) Det er jo kjekt at dere har fått til å lage jente også da, selv om dere nå må inn i "en helt ny verden" :D

Godt med vel gjennomført ultralyd uansett hvilket kjønn som kommer ut av det <3

Jet skrev:
gratulerer så mye med jente :D kan jeg spørre hvor du er ifra??

O Vestland, Vestland 

Tusen takk. 

Er helt uvirkelig, og jeg klarer ikke helt å tro det før hun er ute. Vi fikk jo se selv at det var lite der som kunne tyde på gutt, men de har jo tatt feil før. Mener hun sa at hun kunne se kjønnsleppene også, så da må det vel stemme (?)

Så gøy med en jente da:) Nå slipper du å være eneste høna i huset;)

E du frå Stord Jet? :))

Jet skrev:
ikkje tilfeldigvis på ei øy utenfor Bergen??? :P

Stemmer det =)

Hvem er du da? 

Jeg fikk også vite i uke 11 at det var en gutt, så det selv også.. men på den ordinære UL var jordmor sikker på jente:-) Hun sa at det er lett å ta feil så tidlig da både jenter og gutter har noe som stikker ut (klitoris hos jenter)

Har to gutter fra før, så stas med jente - om det stemmer:-)

Back
Topp