Ultralyd!

Tessa_26

Glad i forumet
Jeg gleder meg som en unge til mandag, da er det ultralyd tid, endelig er det min tur også. Har ventet lenge på dette. Jeg håper virkelig at den babyen er snill og ligger slik at de kan se kjønn. Jeg er så nysgjerrig at jeg holder på å dø[:D]

Du får holde ut til mandag! Dette blir spennende! [:D]

arti m ul[:D] må komme m oppdateringe da!!!
æ ska ikkje på ny UL før i juni... e jo så leeeeenge tel!!

Forstår deg kjempe godt!
skal på UL på onsdag jeg! dagene går neste ikke fort nok, har snakket kanon mye om det i helga, for vi er så spente på kjønnet!
så håper jeg bare at jeg får tid til en liten tur på babyklær shopping, før vi reiser på hytta!

gledere meg til å høre hvordan det gikk! [:D]

Nå nytt fra dem som skal/har hadd ul i dag?
Vente spent.[;)]

Hei hei...

Ser ut til at vi må forflytte oss inn i forum for september [:@] ????
Var på u.l i dag ny termin 02. september!!! Var ei lita frøken...... å lykke!!! Alt var bra og det er jo så deilig..... hurra!!!!

Gratulere så mye med ei lita jente!
ikke flytt du, jeg har mens termin den 1.september. og har holdt meg her!
godt det ikkebare er meg sov havner på september siden, men bare vent plutselig så kommer jenta di noen dager før! [:D]

hihi...

Ja vi får satse på det... tror det blir første september her etter egen utregning... Vært på u.l du også?

lang historie men legen satte meg frem 4 uker i begynnelsen, så va på UL i begynnelsen av mars og ble satt tilabke di fire ukene igjen!
så skal tilbake på UL på onsdag, er kjempe spnete på å se den lille igjen også er vi så nysgjerrige på kjønnet! fik ikke noe termin sist vi var der for det var for tidlig å si den eller den dagen sa han, men får vel noe satt denne gangen!
he he, ungen kommer nok ut tilsluttt alikevel!

Back
Topp