Ultralyd

Tove_84

Gift med forumet
Har vært på KK i dag.. til kontroll og ultralyd.
Ringte til KK i morges for jeg var bekymret for babyen. Kjente såvidt liv i hele går, og lå våken i natt uten å kjenne noe..
Så de ville jeg skulle komme ned.
Tok sparketest og ultralyd og at er heldigvis helt fint.. Veldig lettet nå ja[:)]
Prøvde å se kjønnet på babyen med det var ikke lett nei.. Ville ikke vise det til oss.. Så får bare vente i spenning i noen uker til ja.
Legen målte babyen til å være ca. 2360 gram.. begynner å bli stor jo[:D]

Godt å høre at alt var bra!!![:D]
Blir visst en overraskelse hva dere venter.. koselig det også da?[:)]
Blitt stor nå jah!![;)]

ORIGINAL: tinejento

Godt å høre at alt var bra!!![:D]
Blir visst en overraskelse hva dere venter.. koselig det også da?[:)]
Blitt stor nå jah!![;)]

Ja gjør ikke noe at han ikke kunne se kjønnet, får vite det før eller siden likevel[:)]

Så fint at alt var flott da [:D] Sa de noe om hvorfor h*n sparket/beveget seg lite? det er vel pga liten plass, og når de er blitt så store, så sover de 90 % av tiden...men skjønner at du ble engstelig, hadde jeg blitt og..lurt å dra å sjekke det [:)]

ORIGINAL: lillea

så bra at alt var fint da.
Kan ikke være godt å gå sånn å bekymre seg.
Kjenner selv litt lite aktivitet, men jeg kjenner jo noe hver dag så da er det ikke noe farlig:)
Gøy å se igjen beibisen også tenker jeg[;)]

Hvordan tar de den sparketesten???

Måtte sitte i ca en halv time med et belte rundt magen. Så målte de hjertelyden og sånn på babyen. En maskin som registrerte hjertelyd og bevegelser liksom.. Så hadde jeg en knapp jeg skulle trykke på hver gang jeg kjente bevegelser.. Så skulle de godkjenne det etterpå..
Litt dårlig på å forklare jeg....

ORIGINAL: jealie24

Så fint at alt var flott da [:D] Sa de noe om hvorfor h*n sparket/beveget seg lite? det er vel pga liten plass, og når de er blitt så store, så sover de 90 % av tiden...men skjønner at du ble engstelig, hadde jeg blitt og..lurt å dra å sjekke det [:)]

Sa ikke noe om hvorfor det var lite spark nei.. men er jo dårligere plass og så kan h*n ha snudd på seg også..
Det var fint med forsterbevegelser på ultalyden iallefall, og i kveld har jeg kjent spark. så er lettet nå[:D]

ORIGINAL: Tove_84

så bra at alt var fint da.
Kan ikke være godt å gå sånn å bekymre seg.
Kjenner selv litt lite aktivitet, men jeg kjenner jo noe hver dag så da er det ikke noe farlig:)
Gøy å se igjen beibisen også tenker jeg[;)]

Hvordan tar de den sparketesten???

Måtte sitte i ca en halv time med et belte rundt magen. Så målte de hjertelyden og sånn på babyen. En maskin som registrerte hjertelyd og bevegelser liksom.. Så hadde jeg en knapp jeg skulle trykke på hver gang jeg kjente bevegelser.. Så skulle de godkjenne det etterpå..
Litt dårlig på å forklare jeg....

oki:) de har jo tester for det meste i dag[;)]

Det har de....

Så bra da [:D] Kos deg med den herlige følelsen [:D]

ORIGINAL: jealie24

Så bra da [:D] Kos deg med den herlige følelsen [:D]

Vi begynner jo å nærme oss en tid hvor bevegelsene til babyen blir anneledes.. ikke de samme sparkene som før. Ettersom de begynner å legge seg til blir det mindre bevegelser. Da er det nok lett og bekymre seg raskt?

Skal på ultralyd på mandag! Gleder meg enormt! Håper vi får se kjønn denne gangen! Er helt syk etter å handle klær nå ( som ikke er hvite, beige eller gule)[:D][:D]

ORIGINAL: Pivi

Skal på ultralyd på mandag! Gleder meg enormt! Håper vi får se kjønn denne gangen! Er helt syk etter å handle klær nå ( som ikke er hvite, beige eller gule)[:D][:D]

Så morro da....nesten litt bra at du får vite det så sent, hehe, for vi fikk vite det i uke 19, og har shoppet nesten hver dag siden, huset er rosa, og vi er blakke, hehe... neida, ikke såå ille, men jeg fikk litt dilla vel [:)] Gøy da...

så bra at alt var bra med den lille, Tove!! [:)] 
Skal til KK om et par uker å ta den derre sparketesten, fint å høre hvordan den foregår!! (forstod forklaringa di veldig godt jeg!!! [8D])

ORIGINAL: Pivi

Ja skjønner hva du mener!! jeg har såå lyst til å handle klær med farger på! man finner ikke såå mye nøytralt i butikkene liksom..
Får håpe din baby er mer villig en min til å vise kjønnet da[:D]
Lykke til på ul på mandag!!

ORIGINAL: Bennie

Skal til KK om et par uker å ta den derre sparketesten, fint å høre hvordan den foregår!! (forstod forklaringa di veldig godt jeg!!! [8D])

Hehe, bra du forsto den da.. er ikke like lett å forklare alltid!
Men nå vet du litt iallefall[:)]

ORIGINAL: Tove_84

ORIGINAL: Bennie

Hehe, bra du forsto den da.. er ikke like lett å forklare alltid!
Men nå vet du litt iallefall[:)]

Hehe, vet, det er ikke like lett å forklare ting!! (sliter skikkelig selv når jeg skal forklare ting.. å jeg skal bli lærer..haha..[8D])
Åvite litt er bedre enn ingenting!!! [:)][:)]

Back
Topp