ultralyd:)

Reduce

Forumet er livet
Når skal dere i mai gjengen til ultralyd da?
Jeg skal, 1 desember.

22.desember skal endelig jeg på ultralyd! !

har ei venninne med menstermin 21 dager før meg, og hun skal på ultralyd akkurat 21 dager før meg. Litt humor.----- hun var på ultralyd i dag og har fått ny termin 29.april, så nå "slår" hun meg med drøye 4 uker [:D]

Hei, Har fått time til ultralyd 8 des. gleder meg like mye som sist.

Jeg skal den 15. desember, både gleder og gruer meg! Kjempe spennende, selv om jeg har vært med på det før... [:D]

Vi skal dit 13 desember, gleder meg![:D]

oj 2 dager før jul [:D] kunne vel ikke fått en bedre jule gave en det da[:D]

vil dere vite kjønnet til den lille?

jeg og pappaen til babyen vil vite det. håper bare babyen ikke skjuler for mye da...

Hei.
Jeg skal på ultralyd på mandag den 28.november. Bare tre dager til[:)] Kler meg kjempe masse. Blir spennende. Håper jeg får se hva det blir!![:D]

jeg skal den 1 desember også

Vi skal på UL 2.desember. Gleder meg! Skal prøve å ikke vite hvilket kjønn det er..

Fin julegave ja, men er jo veldig lenge til.... Vi vil ikke vite kjønnet. Må ha noe å glede seg til, litt spenning.....

ORIGINAL: kjersti1234

oj 2 dager før jul [:D] kunne vel ikke fått en bedre jule gave en det da[:D]

vil dere vite kjønnet til den lille?

jeg og pappaen til babyen vil vite det. håper bare babyen ikke skjuler for mye da...

Jeg skal 6.desember, gleder meg såå mye!!

har nettopp kommet hjem fra ultralyd, alt sto bra til med den lille. får en liten jente:)

JEg skal til tirsdag, 6.des... Hadde også 16.nov, da ble terminen flytta en måned, så jeg satser på å få litt tidligere termin denne gangen...

d va godt å komme heim fra ultralyd å vette at atl e bra me barne, å d ser ut t at æ får ei lita datter. terminen blei fløtta fra 9.mai t 2.mai æ va vest ei uka lenger enn æ trudd

takk for det:)[:)] hærlig følelse da...
ORIGINAL: Anita20

Ååå, så moro [:)] gratulerer så mye med jenta [:D]

jeg skal på ul 6 des, gleder meg til å få en faststemt termin dato og se den lille

e skal i morga!!! 5 des..gleda me! får vel ikke sove i natt...

var på ultralyd i dag!! alt sto bra til me den lille!! fikk skimte en liten tisselur også, så det blir gutt!!!!;)

Back
Topp