ultralyd

Flokken utvides

Forelsket i forumet
heihei, ser mange som har hatt/skal på ultralyd, er dette noe dere gjør pga noe medisinsk eller på grunn av at dere ønsker å gå å se at alt er bra med den lille. jeg lurte på ul i mellom uke 7 og 8...

Jeg er på tidlig UL fordi det er prøverør og da er det standard prosedyre, også har jeg vært to ganger allerede pga overstimulering pga prøverør. [:D]

Men det er jo bare å bestille seg privat time om du ønsker det, det gjorde jeg med mine to tidligere svangerskap [:D] koster vel rundt 1000 - 1500 alt etter om det er 3D el ikke.. ( tror jeg, her ihvertfall er det slik )

Jeg har fått ul siden vi i starten ikke var sikre på om og beholde eller ikke, og siden jeg ikke hadde noen sikker menstrasjon og gå utifra...

Jeg var på tidlig ul med min jente nr 2 og dette fordi eg hadde mistet en før jeg ble gravid med henne og var veldig bekymret..

Jeg skal på tidlig UL pga en SA og en MA. Får vanligvis det når en har mistet tidligere.

oki, bare er litt nysgjerrig. klarer ikke helt finne roen i denne graviditeten, merker jeg bekymrer meg mer nå enn med første. merkelige greier. kanskje jeg skulle bestilt, men når passer d best, jeg tenkte kanskje i mellom 7-8 uker på vei...

Tror det kan være lurt å ta det i uke 8 jeg! [:)] Vet at noen har vært inn på ultralyd tidlig i uke 7, og da hadde ikke hjertet begynt å slå enda. Men, sånn er jo veldig individuelt! Vi så i allefall hjertet når vi var på tidlig UL uke 8 sist gang! En fantastisk opplevelse! [:)] Bestill deg time du!! [:)][:)]

Hadde tidlig ultralyd fordi det er standard etter prøverør, så fikk beskjed fra klinikken om at jeg skulle ha det....
Du kan bestille privat time, men det er dyrt....
Vi vurderer å bestille time til rundt uke 13, bare fordi vi har lyst, hehe...

Jeg var på UL den dagen jeg trodde jeg var akkurat 7 uker på vei. Viste seg at jeg var 7+1, men det er jo ikke akkurat store forskjellen da [8D]

Hjertet banket som bare det [:)]

Jeg var på privat UL, bare fordi jeg ville [:D] Kostet 900 kr. Var på helsepartner.no på Aker Brygge.

Jeg var på UL 2 ganger på en uke pga sterke smerter i underlivet, men alt var bra med den lille mageboeren [:D]

Back
Topp