Ultralyd

BIBBI3

Forumet er livet
Fredag var vi på ultralyd og fikk se et vidunder som vinka, svelgte fostervann og var bare perfekt i mine øyne.
Det ble ikke bekreftet hundre prosent kjønn, men mest sannsynlig er det ei tulle der inne.
Morkaka lå der den ikke skal være for å kunne føde normalt så skal tilbake i uke 28 på ny UL. Det var d samme m Benjamin og da gikk alt som planlagt.
Forhåpentligvis blir kjønnet avslørt helt sikkert da så får jeg planlegge fargen på stellebordsunderlaget som jeg må ha nytt.

Formen ellers er så som så.. blir fort sliten og har begynt å tenke på å jobbe mer, men føler egentlig ikke for det. Stress ødela for meg sist, så kommer til å prøve å holde ting slik de er nå med femti prosent jobb.

Grarulerer med vel overstått ultralyd[:D]
Så godt at alt så bra ut med den lille. Håper morkaken ikke lager noen problemer.

Krysser fingrene for et knirkefritt svangerskap[:D]

Gratulera med overstått ul, så flott at alt såg bra ut med det som mest sannsynleg er ei lita frøken![:)]
Håpar oppfølgjande ul i veke 28 visar at morkaka har lagt seg der ho skal være, slik at fødsel er gjennomførbar![:)][:)]

Lykke til vidare med sv.skapet, koselig å lese litt oppdatering undervegs![:D] kan eg mimre og tenke tilbake på sv.skapet..[;)]
Hørres bra ut planen forhold til jobben, må ikkje stresse for mykje! Slappe av og nyte graviditeten litt også!!

Klem.

ORIGINAL: ElinR

så godt at alt stod bra til med den lille (ganske sikkert tulla) deres da[:D]
50% jobb høres bra ut, prøv å nyt resten av svangerskapet og ikke stress[:)]

sign denne[:)]

Så flott at alt stod bra til med nurket[:)][:)][:)]

Ja det er viktig å ta hensyn til deg sjølv og babyen så å jobba 50 % er ikkje dumt[;)] Slapp av og nyt svangerskapet vidare[:)]

Så godt å høre at alt står bra til med denmest sannsynlig lille tulla der inne[:)][:)][:)]

Så godt at alt er bra med magen,og ta godt vare på deg selv,ikke press deg til mer jobbing enn du klarer[;)]
Blir spennende med ny ul da[;)]klem;)

Der var du ja! Gratulerer med vel overstått UL [:)][:)]

Back
Topp