Ultralyd

Tøysa

Elsker forumet
Ser ut som jeg kanskje kommer tilbake til dere, jenter...
Ser ikke ut som motgangen vil gi seg enda heller. [:(]

Var på ultralyd i dag, og gleda oss masse til å se et lite liv med et bankende hjerte. Dessverre var det bare en tom fostersekk. Legen fant ikke noe fosteranlegg. Tok hcg prøve i dag, som var på 32 ooo, skal ta ny prøve på torsdag, og ny ultralyd på mandag. Legen var ikke optimistisk, mente vi burde sett noe i dag, når fostrsekken var så stor som den var. Vet ikke om jeg skal klamre meg til det bittelille håpet, eller tro på legen om at jeg nok har mistet lille spiren min.

Ikke noe koselig for dere å lese dette, men føler dere kjenner meg mye bedre enn de på terminforumet, og jeg trenger noen å dele det med!

Klem fra Tøysa[:(]

Da har jeg tatt ny blodprøve, men tror ikke jeg får vite resultatet før jeg møter opp til ultralyd på mandag. Blir ei L-A-N-G helg...!!! Ber om et mirakel, og et pluteslig bankende hjerte til mandag! *Håper!* Tungt å gå å ikke vite. Er hjemme fra jobb i dag. Sys det var greit når jeg skulle ta blodprøve i dag. Har også sovet litt dårlig, har mye å tenke på. Dessuten har kvalmen kommet kraftig nå, særlig om morgenen. Betyr ingenting, for legen kunne fortelle at det er fostersekken som gir meg graviditetssymptomer, og han tror jeg opplever blight ovum - blindt egg. Altså fostersekken utvikler seg, men fostersekken er uten fosteranlegg. Noen som har opplevd dette?

Da er jeg hjemme fra ultralyd, og i dag så vi endelig et flott bankende hjerte! Kjempe lykkelig!!!!
[:D][:D][:D]

Å nei!!! Håper og krysser for deg

Å nei så forferdelig leit[:(][:(][:(] Håper så inderlig at du får oppleva eit mirakel på mandag!

Mange klemmar til deg

Huff, dette var ikke noe hyggelig nei...Håper virkelig dere hører fine hjertelyder på mandag

ORIGINAL: Hoppla

Å nei!!! Håper og krysser for deg

sign[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Å nei så forferdelig leit[:(][:(][:(] Håper så inderlig at du får oppleva eit mirakel på mandag!

Mange klemmar til deg

Hcg-nivået ditt er jo skyhøyt. Har dårlig tro på at det ikke er noe der. Nå hender det jo at foster går i "dvale", for så å hente seg fort inn igjen. Jeg tenker vi satser på at det bare var litt lite utviklet og derfor vanskelig å se, og at på neste ul får dere se et bankende hjerte.

Tusen takk!!!! Godt å høre at dere har tro på at det fortsatt kan være noe der! Ja, syns hcg nivået mitt hørtes bra ut jeg også. Gir ikke opp, og må vel bare smøre meg med tålmodighet. Lenge til mandag....! [:)] Skal oppdatere dere og setter utrolig stor pris på alle koselige meldinger fra dere!!!

ORIGINAL: Lbo83

Huff, dette var ikke noe hyggelig nei...Håper virkelig dere hører fine hjertelyder på mandag

Mange klemmar til deg

Mange hundretusen tanker til dere

[:(]

Mange klemmar til deg

uff dette var trist og lese[:(][:(][:(]sender deg masse trøsteklemmer.

*Oppdatert litt* [:)]

jeg krysser fingrene for at det er noe der,ser du er bare 6+3 kan hende at hjerte ikke har startet enda heller, men tvi tvi for at det er noe der,men var ihvertfall veldig synd å måtte oppleve dette. klem til deg

Jeg er gravid likevel!!! [:D][:D][:D] 7 uker i dag, og bærer på en 5 mm liten spire. Termin 22. desember. Ny ultralyd om 2 uker. [:)]
Helt fantastisk!!! Fikk bønnesvar! [;)]

ORIGINAL: Tøysa

Jeg er gravid likevel!!! [:D][:D][:D] 7 uker i dag, og bærer på en 5 mm liten spire. Termin 22. desember. Ny ultralyd om 2 uker. [:)]

Åååååååååh, så FANTASTISK!!!!!!
Må være en lettelse[:D]

Jeg simpelthen elsker å kunne si..."hva var det jeg sa?". [:D]

Lykke til videre!

Hurra!!![:D][:D] Gratulerer! Dette blir jo verdens beste julegave[;)]

HURRA!!!

Nå ble jeg glaaaaad! [:)]

Gratulerer så mye - nå får du dynke deg selv i gode og positive tanker[:)][:)][:)]

Back
Topp