ultralyd x?

*SommerMamma*

Forumet er livet
hmm....bare lurer på hvor mange UL dere har vært på,,,,kommer til å være på så vidt dere vet..??[8|]

Har bare vært på den første, da jeg var i uke 17/18 eller noe.....har ikke fått inntrykk av av det blir flere heller.........[&o]

Hey...

Kun en på meg i uke 18... Tror ikke det blir flere her heller..

Jeg hadde to innvendige ul i uke 10 og 13 pga blødning i uke 10. Og så har jeg jo vært på den ordinære i uke 18.

Jeg har vært på den ordinære som er på sykehuset i uke 18..
Men var oxo i uke 6,12 og 28..Men det var hos en vanlig GU som jeg har bestilt selv..

Det er kun den i uke 18 man får hvis det ikke er misstanke om noe galt..

Har vært to ganger .
første var vanlig i uke 18.
Og den andre nå i dag, og det var vekstkontroll pga sv.diabetes i tidligere svangerskap.
Men har ikke sv.diabetes denne gangen heldigvis[:)]

var på en i uke 10- kastet opp så mye så de ville skjekke at det fortsatt var liv i mammas gull...å det var det[:)]

var på en i uke 18

måtte tilbake å skjekke målene da barnet var lite- har slitt med ekstrem kvalme

var på en fordi det var lite liv i uke 32

var på en i går fordi jeg har så innmari mye kynnere så de ville skjekke om jeg hardde fått åpning, det hadde jeg heldigvis ikke!

barnet er hvertfall ikke lite lenger, den veier drøye 2,5 kg nå og er spådd til å bli rundt 4 kg......[:)][8|]

hei.

Ej va i veke 17 :)
Ska sikkert på en til pga glykosetesten so ej tok i går sa ej ha svangerskaps diabetes[:(]

Det er vanlig og bare ha 1....
Jeg har hatt 3 - 4 ultralyder hos legen min, Hun har nemelig utstyr for det....
Også har Jeg hatt 2 ultralyder på sykehuset, Var nemelig 2 Uker kortere på vei første gang, Såh måtte tilbake dit.... [:D]

Jeg har hatt 4 og tror ikke det blir fler nå siden alt så normalt ut på den siste.

Fikk noen blødninger i uke 15 eller 16, så da var jeg inne to ganger på en uke.
Så hadde vi den vanlige UL i uke 18, og så var vi på en nå i uke 32.

Siden alt har vært bra hele veien, har det vært veldig stas og se babyen flere ganger [:D]

eg he vore på en i uke 8,12,16,23 og 30.pluss at eg he fått ultalyd kvær gong hos legen...en veeeldig godt overvåka baby ittekvært,,..va gravid i fjor med en lten gutt som hadde misdannelse,så derfor he eg hatt ltt panikk denne gongen..godt at de sjekke sånn at det ikkje skjer igjen,litt beroligande[&o]

Jeg har bare vert på den i uke 18.... Men skal inn til en ny i uke 36.

Da jeg skulle ha jenta mi, ble jeg innlagt p.g.a lite fostervann en uke før termin. Jeg skulle bli satt igang, men heldigvis kom snuppa av seg selv 5 dager før termin....

Så nå blir jeg fulgt godt opp på slutten, for å passe på at det ikke skjer igjen...

Jeg hadde en ultralyd i uke 8 fordi vi har strevet lenge med å bli gravid på grunn av cyste på eggstokken og en spontanabort. Var i uke 19 og en ny i uke 32, den siste var for å sjekke om morkaken hadde flyttet seg vekk fra åpningen.

kun en.. tviler på at det blir flere.. babyen min ligger i seteleie (i følge siste jordmor kontroll), så hvis han ikke snur seg blir det nok en til.. men håper jo egentlig at han snur seg da!

Back
Topp