Ultralyd uke 9, hva kan jeg forvente?

karamell

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Skuddårsspirene 2024
Vi skal på ultralyd i morgen!! :love7 Da er jeg 9+2. Hva tror dere jeg kan forvente å få se? Noen som har erfaringer dere vil dele? Fikk dere fine bilder? Så dere tydelig at det var en baby? Bevegde babyen på seg? Hørte dere hjertet godt?

Hilsen superspennende og nervøs karamell!!

Ligger ett ul bilde under våre bilder:joyful::joyful:
Jeg ble igrunn skuffet sist gang, men det viktigste er at hjertet slår :Heartred

Vi skal på ultralyd i morgen!! :love7 Da er jeg 9+2. Hva tror dere jeg kan forvente å få se? Noen som har erfaringer dere vil dele? Fikk dere fine bilder? Så dere tydelig at det var en baby? Bevegde babyen på seg? Hørte dere hjertet godt?

Sniker fra Juli.
Her er bilde jeg fikk fra TUL 9+1, ser mer ut som en bamsemums enn en baby :p

IMG_20181217_125106_01_01.jpg

Ligger ett ul bilde under våre bilder:joyful::joyful:
Jeg ble igrunn skuffet sist gang, men det viktigste er at hjertet slår :Heartred

Hvorfor ble du skuffet sist gang? Jeg skal også på TUL i morgen, er bare 8+2. Håper mest på at alt er greit, men er så følsom for tiden, at blir jeg skuffet så begynner jeg å sippe.. :sorry:

Jeg var på ul 9+1 forrige gang, og da fikk jeg tydelig se en liten bamsemums med armer og små bein:):Heartred Så og hørte hjerte godt, og den lille rørte på seg også. Det var helt fantastisk å se:Heartred Fikk med film hjem i tillegg til bilder.

Sniker
Jeg har vært på mange ultralyder.
Hjerteaktivitet siden 6+1 på ul

8+2 Så det ut som et merkelig lite rumpetroll som såvidt hadde fått knopper til armer og ben. Litt avlangt hode og kropp.

9+4 var den en liten som så mer ut som en bamsemums, sprellet MASSE!! faktisk så mye sprelling at gyn måtte ta mål av hodet heller enn kroppen.
Ingen ultralyd hittil har noen brukt doppler-effekt, men jordmor har brukt doppler utenpå første gang 9+1

Her var det mye fin lesning! :love7 Så fine ultralyder dere har hatt!

Jeg får ikke sove, ligger og grubler på alt fra morgendagen til årene som kommer. :confused005 Hva gjør vi med julefeiringen om noen år?? Hvilket navn skal vi velge? Skal jeg flytte sengetøyet vårt inn på naborommet, og lage sengetøyskapet om til babygarderobe? Hvordan sette grenser for svigers? :laughing002 Kommer jeg til å tørre å plukke bort en edderkopp dersom den kryper oppå barnet mitt?? Ekstremt lite konstruktivt, med andre ord!!

Da var det fint å stå opp og lese i denne tråden. :greet025

Hvorfor ble du skuffet sist gang? Jeg skal også på TUL i morgen, er bare 8+2. Håper mest på at alt er greit, men er så følsom for tiden, at blir jeg skuffet så begynner jeg å sippe.. :sorry:
Rett og slett bare fordi jeg hadde googlet hva man kunne se, og jeg følte vi ikke så noe. Men hjertet slo og det var der viktigste :Heartred

Jeg får ikke sove, ligger og grubler på alt fra morgendagen til årene som kommer. :confused005 Hva gjør vi med julefeiringen om noen år?? Hvilket navn skal vi velge? Skal jeg flytte sengetøyet vårt inn på naborommet, og lage sengetøyskapet om til babygarderobe? Hvordan sette grenser for svigers? :laughing002 Kommer jeg til å tørre å plukke bort en edderkopp dersom den kryper oppå barnet mitt?? Ekstremt lite konstruktivt, med andre ord!!

Godt det ikke er bare meg som får hodekjør:D

Hvordan gikk det?:Heartred

Hvordan gikk det? :)

Hvordan gikk det på tul? Håper alt så fint ut :Heartbigred

Tenker på deg, Karamell! Håper alt går fint. Ser du ikke har vært aktiv siden før ultralyden, så jeg håper virkelig ikke dere fikk dårlige nyheter... :Heartbigred

Var igår på 7+5 å kunne faktisk se det nokså tydelig, var veldig spesielt men fikk ikke med bilde desverre. Men skjer jo veldig mye hver uke :Heartred

Back
Topp