Ultralyd uke 8?

prinsessa&erten11

Andre møte med forumet
Noen som har vært på det? Hva kan man forvente å kunne se i uke 8 ved innvendig UL?

prinsessa&erten11 skrev:
Noen som har vært på det? Hva kan man forvente å kunne se i uke 8 ved innvendig UL?

Jepp, har vært på UL i uke 8, jeg så ene liten prikk. Legen prøvde å vise meg hjerteslagene, men jeg synes det var veeeeldig vanskelig å se. I uke 9 (eller 10?) kan man se litt mer, armer og ben iallfall.

Eg var på det.
Såg ein liten "klomp" med eit bankende hjerte og hørte hjertelyden.
Var ganske lite og ikkje i nerheten av å være formet som en baby endo. Men herligt å få bekreftet at alt var i orden :)

Fosteret kan minne litt om en bamsemums, hehe! :p
Men det er alltid herlig å få bekreftet et bankende hjerte. Lykke til på UL!  :)

Jeg var i uke 7,va ikke så mye å se,men va en liten (1cm lang) skapning..åsså så man den ene bittebitte lille armen som stakk ut på siden:)

de har da ikke armer i uke 7?

jeg var i uke 7+2. da kunne vi se noe som så ut som en sånn peanøtt som superlangbein spiser :P
I uke 9+6 var jeg tilbake, da så det ut som en bamsemums med annlegg til armer og bein.

Var i uke 8+5 og så en liten klump som lignet en liten baby-pingvin og den var 2 cm stor. Men vi fikk se hjertet slå og det var kjempekoselig:-)

Var i uke 8+3,og fikk sett en liten klump med bankende hjerte :)

Jeg var på UL 7+6 og så ei reke med bankende hjerte

Back
Topp