Ultralyd uke 8+1

frøken R-80

Drømmer om vårt første barn...
Da har jeg fått bestilt tidlig ultralyd, i min svangerskapsuke 8+1. Hadde tenkt å gå tidligere, men pga ferie blir det ikke før 13.oktober!! Gleder og gruer meg...sist jeg var på UL fikk jeg beskjed om MA...men satser på at alt er fint denne gangen!! Noen som har vært på UL på den tida før? Hva kan jeg forvente å se? Bare hjerte, eller litt mer?? Håper tiden flyr frem mot da!!!!

Da har jeg fått bestilt tidlig ultralyd, i min svangerskapsuke 8+1. Hadde tenkt å gå tidligere, men pga ferie blir det ikke før 13.oktober!! Gleder og gruer meg...sist jeg var på UL fikk jeg beskjed om MA...men satser på at alt er fint denne gangen!! Noen som har vært på UL på den tida før? Hva kan jeg forvente å se? Bare hjerte, eller litt mer?? Håper tiden flyr frem mot da!!!!
Vi skal på tidlig UL samtidig :) jeg er da 8+4 :) men skal ikke før kl halv tre da...

Vi skal på tidlig UL samtidig :) jeg er da 8+4 :) men skal ikke før kl halv tre da...
Så kjekt!! Ikke før 16:00 her...så du får svar først!!

Kjenner jeg gruer meg litt.. Men gleder meg masse!! :) håper å få se en liten bylt samt høre et hjerte.. :)
Krysser alt for at det er det vi får se og høre begge to!!!

Jeg var på UL 8+4 forrige svangerskap (endte i SA)
Da kunne vi såvidt se bittesmå armer og bein. Så ut som en liten bamsemums ;)
Skal på UL 8+0 denne gangen :)

Lykke til :-) Det er alltid spennende! :-)

Jeg var på UL 8+4 forrige svangerskap (endte i SA)
Da kunne vi såvidt se bittesmå armer og bein. Så ut som en liten bamsemums ;)
Skal på UL 8+0 denne gangen :)
Trist at du mistet sist...håper du får bare lykke i dette svangerskapet!! Så herlig med en liten bamsemums!! Gleder meg ubeskrivelig mye!! Lykke til på din UL også!!:-)

Jeg var på ul, utvendig, i forrige uke 7+6. Så ikke såveldig godt, men så en liten klump med et tydelig bankende hjerte♥ Har lagt ut bilde av det under "våre bilder".

Back
Topp