Ultralyd uke 7

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Hva ser man på ultralyd i uke 7? :) er den eneste timen som var ledig før jul, så vurderer å ta den. Blir veldig glad for tips og innspill! :)

Man skal hvertfall kunne se et hjerte som slår :-) Hvis intensjonen er å bare se at alt er som det skal være i uke 7 så ville jeg tatt timen :-)

Da er jeg nysgjerrig på hva man ser i uke 5-6? :-)

Jeg har omtrent null peilig på dette, så jeg veit ikke! Men det er først og fremst for å se at det er liv og at alt er bra, ja. Så kanskje jeg burde ta timen, da :)
Mamma mener det er unødvendig av meg p reise og bruke så mye penger. Men hun skulle bare visst hvor redd jeg er for at ting ikke er som det skal!!

jeg hadde ul meg gutten min i uke 6:D en liten klump med et dunkende hjerte:D

kan sikkert legge ut et bilde om du vil?:)

Gjerne det om du har! :)

Ja om du vil :)

Her:) bare 2mm stor, og litt vanskelig å se men den lille prikken som liksom er helt hvitest er hjertet som slår:D

Gutt sept 2010 prøver på nr 2:)
Pp3

Vedlegg

• 1385981933227.jpg
    1385981933227.jpg
    46,5 KB · Visninger: 276
:)

Men man får liksom sett at det er en liten klump inni der? Hører man hjertelyden å? Eller et det andre apparat som må til da?

Jeg hadde nok ikke gjort det. Ville venta til rundt uke 12, etter jul.

Men jeg er så nervøs for at det ikke er liv. Har mista før, og har liksom ikke helt kommet over det. Pluss at jeg har mista alle symptomene mine...

jeg var 5+5 og tok ultralyd, da så jeg en prikk men ingen hjertebank så jeg skal tilbake neste tirsdag når jeg er 7+5.

jeg ville ogsågjort det hvis du føler det slik:) tror nojk ikke du kan høre noe, men du kan definitivt se det:D det blinker så fint på skjermen et lite bankende hjerte:D skal selv prøve å få ul i uke 9:D

Åå :) håper jeg få se det og <3

Skal til legen senere i dag (av andre grunner). Så lurer på om jeg skam nevne det til han da, selv om jeg gruer meg masse til det..
Kanskje han heller kan henvise meg et sted... Men føler det blir litt feil å ta opp plasser forbode som egentlig trenger det mer.. Vi får se!

Back
Topp