Ultralyd uke 6, erfaringer?

glamaria

Gift med forumet
Sniker innom fra November forumet [:)] Jeg har vært på ultralyd i dag og sitter igjen med noen spørsmål. Legen fant spiren og matsekken og det lå fint plassert i livmoren, den var 7,6 mm stor noe som tilsvarer uke 6+2, jeg hadde tippet at jeg var 6+3 så størrelsesmessig er jo spiren fin tror jeg. Men så sier legen at han finner hjerteslag hos spiren men at den har min hjertefrekvens, den har altså ikke en egenrytme enda... Jeg blir jo litt redd for at dette er dårlig nytt. Bør ikke spiren ha egenrytme nå? Har noen vært på ultralyd i uke 6 og kan dele erfaringene med meg??

Jeg var i uke 6 tror jeg og da klarte de heller ikke fine hjertelyd. De sa det var for tidlig til meg..

Jeg går til jordmor og hun sa hun ikke kunne høre noen hjertelyd før rundt uke 8 tidligst:) Uke 6 + er nok litt tidlig ja:)

Jeg og var på ultra i uke 6, de fant ikke hjertelyden før i uke 8 hos meg.. Fikk og beskjed at det var for tidlig i uke 6..
Alt er nok bra [:)]

i uke 6 på meg var jeg på ultralyd og legen kunne ikke se at jeg var gravid en gang[&:]...han sa at han trodde jeg hadde tatt en spontanabort siden jeg testa positiv[>:]...fordi det eneste han så var en liten sort flekk...men 2 uker senere dro jeg tilbake og da så man forteret og da kunne man se hjertet[;)]

uke 6 kan være for tidlig for å se hjertet enda.. så tror nok alt er fint med spiren din [:D] grattis med en liten en i magen[:D]

Jeg var på ultralyd i uke 6 sånn ca. Eller da jeg trodde jeg var i uke 6! Men egentlig var knapt 5 uker...

Han kunne se fosteret og fostersekken osv... Men var fortidlig å se hjerte slå ennå.. Tror ikke du trenger å bekymre deg for noe der [:)]

Vent ett par uker så skal du se at hjerte slår i sin egen takt, å at du etterhvert kan høre det[:)]

Gratulerer forresten[:D]

Back
Topp