Ultralyd uke 15

ch1987

Flørter med forumet
Hører til juli forumet, men lurer litt på om noen her var på ultralyd i uke 12, og om dette ble utført utvendig eller innvendig? Jeg skal selv på ultralyd akkurat 12+0 og vet at jeg har 2 i magen etter ultralyd i uke 7.

utvendig 12+0 her,duotest

Jeg hadde innvendig da jeg var 13+6. Tror det kommer litt an på hvem man går til :-) jeg gikk til min faste gynekolog, og de er jo vant til å gjøre alt innvendig ha ha :P grattis med to :-)

Hører til juli forumet, men lurer litt på om noen her var på ultralyd i uke 12, og om dette ble utført utvendig eller innvendig? Jeg skal selv på ultralyd akkurat 12+0 og vet at jeg har 2 i magen etter ultralyd i uke 7.

Når jeg var i uke 12+6 gjorde de både utvendig og innvendig :) Det kommer jo helt an på hva de vil sjekke og se. Skal de se på mormunnen din og lengden på livmorhalsen slik de gjorde meg meg, så tar de innvendig ultralyd :)

Jeg tror det kommer an på. Jeg var i uke 12, og da tok gyn. innvendig for å få best bilde. Kommer nok litt an på hvor du går :)

De ultralyden jeg har tatt etter uke 10 har vært utvendige... men kommer nok som fler nevner på hva man får sjekka opp med ul. Kommer litt ann på hver og enkel jm/gyn og sikkert litt på kroppen til den som skal få ul. Er stortsett JM som har tatt ul på meg etter uke 10... men skjedd med gyn å.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Både inn-og utvendig ul i uke 12..

Back
Topp