Ultralyd uke 15

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Vært på en kort ultralyd i dag og spurte på tampen om de kunne se kjønn.. De sa hva de trodde det var, men kunne ikke være helt sikre. Jeg fikk vente til oul og spørre igjen. Andre som har fått vite kjønn før oul - og i såfall når - og har det stemt? :-)

Fikk vite gutt denne gang i uke 14 og der var det ingen tvil! Fikk vite jente i uke 14 sist og det stemte også.

Sent from my iPhone using BV Forum

Var i uke 13 da var hun 98%sikker på jente, var igjen 15+2 og var da 100% sikker på jente :):) var me sønnen vår i uke 15 og fikk vite kjønnet :)

Sent from my iPad using BV Forum

Så spennende det blir å se på oul :-) 4 uker igjen :-)

Var i uke 14+4, da var det ingen tvil om at det var ei jente:)

Fikk vite i uke 12+4 og i uke 14+1, de trodde det samme på begge ultralydene :) Fasiten kommer vel i september, men skal jo på ordinær ultralyd i uke 17+5 :)

Hehe ja sikker er man vel ikke før babyen kommer ut :D

Var i uke 16+3 og hun var helt sikker på at det var jente, jeg spurte om det var "vanlig" at de tok feil (har lest noen historier), men hun fnyste av dette og kalte dem amatører :p Skal nå sies at dama har vært jordmor i en "mannsalder", og virker veldig trygg på det hun driver med og ser på UL. Viste og forklarte hvorfor det ikke var en gutt.. Nå lå vel prinsessa greit til også regner jeg med, så det var mulig å se for jordmor :) OUL skal vi på neste uke (er da 18+4), spent på om de sier det samme (regner jo med det).. ;)

Var i uke 16+3 og hun var helt sikker på at det var jente, jeg spurte om det var "vanlig" at de tok feil (har lest noen historier), men hun fnyste av dette og kalte dem amatører :p Skal nå sies at dama har vært jordmor i en "mannsalder", og virker veldig trygg på det hun driver med og ser på UL. Viste og forklarte hvorfor det ikke var en gutt.. Nå lå vel prinsessa greit til også regner jeg med, så det var mulig å se for jordmor :) OUL skal vi på neste uke (er da 18+4), spent på om de sier det samme (regner jo med det).. ;)

De er vel rimelige sikre hvis de først sier noe kanskje.. Kjempe spent på oul her og, kanskje det stemmer!!

Hva trodde de du fikk? :)

Septemberbaby2014❤️

Back
Topp