Ultralyd uke 14.

COR

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Noen som har vært på ul i uke 14? Går det innunder tul?

Skal til Trondheim da, og har muligheten for ul.

Ser ut som det ja :)Screenshot_2017-07-10-21-41-30.png

Ser at på Ultraportalen i Trondheim, så er TUL frem til uke 13, men ser ut til at de tar UL etter uke 13 også. Bare at det koster litt mer. Hadde en episode med blødning, ubehag i magen (ikke akkurat smerter, men litt øm/ubehag) og veldig høyt bldotrykk. Følte jeg ikke ble tatt på alvor på føden.. Blødningen bare "fnyste" de av og bagatelliserte. Og blodtrykket var bare "øk medisinen.. OK?" .. Så føler jeg trenger en bekreftelse på at alt er bra!

Jeg var på TUL da jeg var 14+2, og det var innvendig. Jeg spurte om det var mulig å få utvendig i stedet, men det nektet han for..

Såpass ja.. Hmm.. Hvor var dette? Vet ikke hvordan de gjør det på ultraportalen jeg.. Men uansett, innvendig er ikke noe pes :) Viktigste er å få se at alt er OK :) Har litt hengemage pga overvekt og tidligere KS og sånn, så kanskje vanskelig med utvendig uansett..

Jeg ville tatt en ul privat dersom du trenger å berolige deg om at alt er bra! Jeg hadde forresten veldig høyt bt de siste tre ukene før termin med 5åringen. Da sa de at de sjekket babyen, men at det som regel var værst for mor i lengden. Jeg vet ikke om det stemmer da. Hadde høyt bt et par mnd etter fødsel også.

Men jeg håper at alt er bra for din del! Jeg føler at jeg har klippekort hos hun legen som har ul nå :joyful:

Back
Topp