Ultralyd uke 12

BobY

Flørter med forumet
Snøkrystallene2021❄️
Hvor mange av dere har hatt ultralyd uke 12 for å sjekke nakkefold, hjerte ++? :)

noen som vil fortelle hvordan det gikk?
Vi har time imorgen og jeg er veldig spent ...
 
Jeg hadde det, og det gikk fint. Hun sa det var for tidlig å se alt på hjertet, men det hun kunne se var fint :)
 
Jeg har hatt det, gikk veldig fint. Trengte ikke måle nakkefolden engang siden den var så liten og akkurat som den skulle være :) Veldig glade vi gikk og ble veldig beroliget :happy:
 
Jeg hadde duotest på riksen, ul sist torsdag og det gikk veldig fint :) Utrolig dyktige og koselige, fikk mange bilder med meg :happy:
 
Jeg hadde ultralyd uke 12 og da sa hun alt så fint ut! Da nevnte hun både nakke og nesebein, tror det er de to tingene som er mest i fokus mellom uke 11-13:happy: I forhold til hjertet var det hjertelyden hun hadde fokus på, og at hun så det banke på ultralyden!
 
Jeg var på KK i Bergen for en uke siden, var da 12+6. Jordmor sa alt så perfekt ut på ul, men jeg må vente på blodprøve svar. Håper de er like perfekte.
Kunne ta 2 uker, så Max 1 uke igjen å vente. Hun skulle ringe meg uansett.
Lykke til med timen din.
 
Jeg skal på ultralyd og ta blodprøver på Rikshospitalet neste uke da jeg er 12+6.

Er det noen som vet om far kan være med der? Eller er det et av sykehusene far ikke får være med?
 
Hvordan gikk det idag? :joyful:
Var på TUL da vi var 12+2, da fikk vi se hjertet slå, alle forhold var som de skulle og utviklingen var fin :Heartred utrolig godt å se
 
Vi var på TUL like før uke 10, har ikke vært siden (og skal ikke før OUL). Kjenner det hadde vært betryggende å gå rundt uke 12 også, men på den annen side så vet jeg ikke helt hva jeg ville gjort med resultatet om det ikke var bra... Så håper bare alt ser fint ut på ordinær UL:Heartpink
 
Gikk kjempebra i dag - alt ser ut til å være i skjønneste orden. Så får man håpe det gjelder på OUL også:)

Ble også satt frem 4 dager, så gikk fra 12+2 til 12+6 igår. Regner egentlig med å bli satt litt tilbake på oul - etter mine beregninger :p

Gikk offentlig med det i dag, og nå er det sååå godt å få pustet på ordentlig vis med magen ut ;):joyful:
 
  • Liker
Reactions: HCS
Vi skal også ha TUL for å sjekke nakkefold og hjerte, ble anbefalt å gjøre det så nære 13+0 som mulig, så da blir det neste torsdag! Veldig spent - så fint å høre at det har gått bra for dere!
 
Vi skal også ha TUL for å sjekke nakkefold og hjerte, ble anbefalt å gjøre det så nære 13+0 som mulig, så da blir det neste torsdag! Veldig spent - så fint å høre at det har gått bra for dere!
Jeg også skal på TUL neste torsdag for å sjekke :D
 
Back
Topp