Ultralyd uke 12

Jeg rakk bare å bestille time som jeg måtte avlyse, jeg fikk time på Levanger i stedet. De var imidlertid veldig hjelpsomme og serviceinnstilt de minuttene jeg var "kunde" der. Hvordan ul gjennomføres der vet jeg dessverre ikke noe om.

Har i alle fall veldig god erfaring med sentrums gynekologi! Vært der på 2 TUL der å fått veldig god oppfølging og svar på alt jeg lurer på :)

Jeg var på ultraportalen både i uke 8 og uke 12 og har kjempebra opplevelser derifra[emoji3][emoji178] De tok seg god tid og forklarte alt og hvis vi lurte på noe[emoji6] Og vi fikk med fine bilder så jeg har ingenting annet enn positivt å si om ultraportalen iallefall[emoji1319][emoji254]

Var på ultraportalen nå når jeg var 12+6, kjempe fornøyd , de tar seg god tid og er veldig flink til å forklare :) fikk også vite kjønn :)

Tusen takk for svar alle sammen :) Har bestilt der om 1 uke, når jeg er 12+1. Så utrolig gøy at du fikk vite kjønn, nå er jeg enda mer spent [emoji1][emoji7] Fint å høre at noen andre har gode erfaringer med stedet, før man drar og bruker en god slump med penger [emoji85]

Back
Topp