Ultralyd uke 12!

Mciibabydrøm

Babydrøm❤️
Novemberskattene 2014 <3
Noen som har vært på det? Skal på torsdag, og håper de kaaanskje finner tegn på kjønn! Har noen opplevd at de ser kjønn så tidlig?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er nok altfor tidlig :) vært på ultralyd i uke 11+6 og 15+0, klarte ikke å se det noen av gangene.

Jeg har vært i uke 12. Hun sa det var alt for tidlig til å vite sikkert, men hun sa hun fikk en mistanke men ville ikke si det. Var hos samme dama på oul og da sa hu at hennes mistanke stemte. Det var en gutt :) Men vet det er fullt mulig å se det i uke 13. Tre venninner var alle i uke 13+2 og 13+5, og fikk vite det var jenter. Noe som stemte på alle tre. Jeg selv gikk i uke 15 med nr.2 og fikk vite det var gutt :) denne gang skal jeg 13+5, og håper baby vil vise oss da vi skal reise en plass hvor de har DEN babybutikken :D

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Alle foster ser ut som jenter ut uke 11 i følge legen jeg vær hos på Jessheim, som er spesialist innen ultralyd. Så da vi var der 12+2 var det fortsatt for tidlig å se, men hadde vi kommet en uke senere kunne han kanskje ha sett det. :-) Så om de gjetter ville jeg nok uansett vært forsiktig med å kjøpe noe, for sjansen er stor for at de tar feil.

Skal 13.05 på sykehuset :) blir spennende

Jeg var på ul da jeg var 12+1 og gynekologen syntes det så ut som en liten gutt:)

Han ba meg ikke gå ut å kjøpe noe lyseblått enda, ettersom det kunne være han tok feil. Blir spennende å se om han hadde rett når jeg skal på den OUL 10. Juni. Gøy var det uansett, vi så en livlig liten krabat med tydelige fingre tær og ansikt. Bare å glede seg!

Jeg skal på ultralyd på onsdag, da er jeg 12+2. Vi gleder oss veldig, men jeg er faktisk ikke så opptatt av kjønnet ennå. Det viktigste nå er at vi får se et hjerte som banker <3 blir deilig å ha passert den "kritiske fasen", og få sett med egne øyne på en ultralyd at alt står bra til. Da kan man virkelig begynne å glede seg :)

Jeg var sist svangerskap i uke 12+5. Kunne ikke se kjønn mener jeg å huske.
Hun ville nok gjette jente, men kunne ikke si det for sikkert.

Men hun hadde rett, det ble en fantastisk flott jente :D

Jeg var idag, trodde jeg var 11+0, men ifølge JM var jeg 12+0 men hun ville ikke si noe om kjønn selv om hun mente hun kanskje så det.

Jeg var idag, trodde jeg var 11+0, men ifølge JM var jeg 12+0 men hun ville ikke si noe om kjønn selv om hun mente hun kanskje så det.
Så kjipt! Kunne hun ikke bare holdt for seg selv at hun så noe? :P Men var nok stas uansett :)

Fikk vite kjønn ved tidlig UL sist gang jeg gikk gravid. Var på tidlig UL på fredag, men gynekologen ville ikke sjekke/fortelle. Så må fint vente til ordinær. Men ultralyd er stas uansett. Å se liv og en frisk liten knott er gull!

Var på ul 12+2 :-) kunne ikke se kjønn, men en frisk liten fin baby :-)

Hei :) Er 12+1 uker, og skal på tidlig UL i dag:) har lyst til å se at barnet er friskt, og at alt er i orden. Noen som vet om de sier noe om dette hvis man spør? gleder meg sånn til å se :angel8

Hei :) Er 12+1 uker, og skal på tidlig UL i dag:) har lyst til å se at barnet er friskt, og at alt er i orden. Noen som vet om de sier noe om dette hvis man spør? gleder meg sånn til å se :angel8

Hei, som jeg har skjønt det har de vil ikke lov til å gjøre tidlig fosterdiagnostikk. Vet ikke om du har fått ul på sykehus eller privat? Dersom de ser grove avvik så vil de henvise deg til sykehus for videre undersøkelser. Men det går nok mest sannsynlig helt fint skal du se :) Lykke til.

Når æ va i uke 12 så sjekka ho at alle organan fungerte ut fra det ho kunne se pga størelsn til babyen :)

Back
Topp