Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var 11+1 og 13+3.
I uke 11 (utvendig og innvendig) bekrefta vi liv nok en gang, og så at alt så fint ut. Kan godt hende legen registrerte en masse greier, men han sa det ikke høyt i alle fall.
I uke 13 (utvendig) var jeg hos ul-jordmor og hun så at alle organer var som de skulle -hjernen var i to deler og symmetrisk, det var to nyrer der, en lever, en blære som fyltes og tømtes, hjertet så fint ut, alle lemmer var på plass og hadde de riktige proposjonene og vinklene i leddene, at det ikke var noe nakkefold, og vi fikk se kjønn. Det var helt fantastisk nydelig å få vite at allting ser ut som det skal! Og det atpåtil etter uke 12.
Hun sa "nå vil jeg bare se det fra en vinkel til så er jeg 110% sikker" - og vi fikk til den finkelen etter litt "herjing"Tok du innvendig også for at de så lite på utvendig? Eller bare for å se mest mulig?
Åå så kjekt! Kjenner jeg gleder meg enda mere! Fikk dere vite helt sikkert kjønn eller trodde de?håper å få en liten pekepinn på hva der er i morgen
![]()