Ultralyd uke 11

Lille engelen

Betatt av forumet
I dag var vi på første ultralyd for å se om alt var bra og jammen fikk vi vite var det var :) med klart bildet av en liten gutt <3trudde ikke man kunne se det så tidlig! Flere her som vet hva de får??;):)
 
Wow. Allerede i uke 11. Det var tidlig.. :p Gratulerer med gutt i magen. :)
 
Joda, det er en liten sjangse at man får vite så tidlig hvilken skjønn det er :)

Elsker verdens beste kjæreste / forloveden min ♥
 
Vi var på ul 10+5 men så intet kjønn. Har du bilde? Ble nysgjerrig jeg nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Såå gøy! Har du bilde ja! Sa den som utførte ul at det ikke var tvil? Såå gøy!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så gøy da, vi var også i dag, men jordmor ville ikke se etter kjønnet, da det var vandlig å ta feil så tidelig :)
 
Wow, nå ble jeg spent, skal på min første kontroll neste torsdag, da er jeg 11+1. Håper bare så inderlig alt er bra, kjenner meg ikke gravid lenger.

Gratulerer med gutten!
 
Kjønnet utvikles vel i uke 8 så det kan være mulig å se om en er heldig :)

Gratulerer med en liten prins <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
Oi så koselig!!
Jeg vil vite kjønnet denne gangen også. Føler jeg kjenner babyen litt bedre når jeg vet hva det er ;)
Gratulerer!!!
 
Oi, så artig! Jeg var også på UL nå i uke 11, men vi kunne ikke se noe. Lå litt dårlig til! Gratulerer :)
 
ImageUploadedByBV Forum1382077535.362558.jpg
Her kommer bildet :) lille tissetassen viste seg tydelig :) fikk litt sjokk, dette var ikke forventet at vi skulle få vite det allerede ! Jeg gruet/gledet meg over tidlig ultralyd for å se om alt var bra! Veldig aktiv gutt :) første han gjorde var å vinke også leiket han borte titt titt hihi
 
Back
Topp