Noen her som har tatt ultralyd i uke 10? Er 10+2 i morgen og skal til lege da
Så dere evt. godt på ultralyden ?
Så dere evt. godt på ultralyden ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på fredag 10+4så ganske godt syns jeg,legger med bilde så kan du se. Er utvendig ultralyd som ble tatt så bildene kunne ha vært bedre
Bare og glede segHihi
Vis vedlegget 100580
Tok vaginal UL og synes det ser ganske likt ut som SommerbarnX2 sitt
Skal sies jeg var kommet 5 dager kortere enn forventet.
Fikk se armer og bein med en del bevegelse og hjertet som slo. Det fikk hverfall frem en tåre hos meg![]()
Jeg var på uk 10+2.Så kjempe godt,og det var en liten baby og ingen reketok utvendig.Her var apparatene helt nye
Ah, da er jeg like langt..kjenner jeg gruer meg litt og.. tenker bare på hvis hun sier at det ikke er noe liv der :-/
Var i dag, er 10+5men han målte ikke eller noe, bare såg at alt så normalt ut. Kan hende jeg er litt lenger på vei. Vis vedlegget 100603
Jeg trodde jeg var sikkerAw, okei :-D jeg er ganske sikker på hvor langt jeg er, ettersom det ikke var tvil på el etter pergotime![]()
Jeg trodde jeg var sikkerpga el symptomer, men den kan ha vært 5dager før jeg trodde i utgangspuktet. Og 5dager så tidlig i svangerskapet har mye å si på fosteret
målte hcg i uke 5 og 6, da var det veldig høyt.
Jeg skal i morra da er jeg 10+5
Jeg skal dit til 11 idag![]()