ultralyd uke 10 ?

babysick92

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Noen her som har tatt ultralyd i uke 10? Er 10+2 i morgen og skal til lege da :-)
Så dere evt. godt på ultralyden ? :-)

Var 9+3... jeg var overrasket over at det lignet på en baby! :D

Var på ul i dag er 10+3. Nå kommer det an på ul apparate sikkert men, jeg så en sprellende baby med armer å bein og en søt liten nese :D

Jeg var på fredag 10+4 :) så ganske godt syns jeg,legger med bilde så kan du se. Er utvendig ultralyd som ble tatt så bildene kunne ha vært bedre :)
Bare og glede seg :) Hihi
Vis vedlegget 100580

Åh, så koselig ;-) tror jeg skal ta innvendig da legen min ikke har utvendig på legesenteret. Tror jeg da :-) gruer meg mest til blodtrykk, for har så høyt når jeg er hos legen ;-( får måle før jeg drar så ;-) hehe

Tok vaginal UL og synes det ser ganske likt ut som SommerbarnX2 sitt :)
Skal sies jeg var kommet 5 dager kortere enn forventet.
Fikk se armer og bein med en del bevegelse og hjertet som slo. Det fikk hverfall frem en tåre hos meg :)

Jeg var på uk 10+2.Så kjempe godt,og det var en liten baby og ingen reke:-) tok utvendig.Her var apparatene helt nye

Var i dag, er 10+5 :) men han målte ikke eller noe, bare såg at alt så normalt ut. Kan hende jeg er litt lenger på vei. image.jpg

Var to ganger i uke 10, syns man fikk se veldig mye. Både armer og bein, mange saltoer og mye bevegelse :)

Aw, okei :-D jeg er ganske sikker på hvor langt jeg er, ettersom det ikke var tvil på el etter pergotime :)
Jeg trodde jeg var sikker :p pga el symptomer, men den kan ha vært 5dager før jeg trodde i utgangspuktet. Og 5dager så tidlig i svangerskapet har mye å si på fosteret:) målte hcg i uke 5 og 6, da var det veldig høyt.

Jeg trodde jeg var sikker :p pga el symptomer, men den kan ha vært 5dager før jeg trodde i utgangspuktet. Og 5dager så tidlig i svangerskapet har mye å si på fosteret:) målte hcg i uke 5 og 6, da var det veldig høyt.

Åja :-D testet og jeg da så første gang jeg har fått positiv el test :-) men blir spennende å høre i morgen :-)

Back
Topp